
Ik vandaag op de bund.
Thanks hoor. De reden is idd wat minder, maar ik probeer me erdoorheen te slaan. Leuk is het nooit, maar ik mag van mezelf zeggen dat ik het niet slecht doe, desondanks…
Nice bund.
Dat weet je natuurlijk niet. Ik ken mensen waarvan ik de partner van harte een scheiding gun om het leven weer dragelijk te maken🤣
haha ook waar. Maar het gedoe eromheen op het moment blijft altijd gedoe
Liever tijd besteden aan de leukere dingen in het leven toch? Zoals horloges
dus dat is wel weer een knap staaltje management
Hij is echt fris, lekker hoor.
Yeah mét koffie