crisis
1371
Net uitgepakt, vers uit de UPS bus… De NA.
Even snel een paar shots in de buitenlucht.
Na volgt tzt… 
34 likes
Wissel naar de Agat Zlatoust uit Rusland 
19 likes
ROOMTU
1375
En een wissel naar de Tudor met een prachtige band van KO.
29 likes
DHL belt, dan móet ik wel even wisselen; Blue by you!!
6 likes
Is er een strip van @Jurk dan? Goh interessant! 
3 likes
Nog steeds helemaal weg van deze SBP149
35 likes
Laatste dag de doorgeefBrunmontagne.
Morgen door naar Andyman.
14 likes
Davy1
1387
Wat een ongelooflijk mooi horloge!
Spijtig dat ik maar 1 like kan geven.
1 like