Maar hij doet het niet uit zichzelf.
1 like
Ow maak ik nu een vergissing? 
1 like
De GPS ziet niet zomer en wintertijd.
Dus zal je m moeten verzetten via de seconde wijzer.
1 like
Ja je hebt gelijk, ik zag t nu ook. Je moet dit handmatig aanpassen. 
1 like
Die van jou is ook prachtig met die kleur accenten 
2 likes
Brrr 
1 like
Volgens mij gaat dit bij de 5X53 wel automatisch. Dan moet de auto/st/dst op ‘auto’ staan, als je de middelste kroon 1 tikje uit trekt.
2 likes
Dank je…
Heb ffe de manual bekeken en hij moet m idd zelf goed zetten. We gaan t zien.
Dat weet ik niet. Die van mij is de 8x53.
Laat maar weten morgen.
1 like
Doe ik
1 like











