Ik post hier al maanden hetzelfde horloge 
SKX013 is gedwongrade naar zomerhorloge vrees ik 

18 likes
Mooi horloge.
2 likes
Wat een horloge tochβ:kissing_heart:
1 like
Oogverblindend mooi! 
1 like
Bij Breitling of??
Schitterend Han!!
Mooi merk. Jammer dat je ze te weinig ziet hier op het forum.
Ooit deze bijna gekocht maar niet helemaal 
20 likes
Dan ga ik eens kijken of het bij mij ook kan.
1 like

Fijne dag!














