Wat dragen wij vandaag? XXXII

Mega mooie BB58🤩

1 like

Lekker weer in de immer gemütliche ICE🤩

11 likes

Bedankt :smile:

1 like

11 likes

24 likes

Mooi hè? Toch gaat 'ie de deur uit, maar dat had u vast al gezien … :sunglasses:

20201126-IMG_5972

10 likes

Ik ook, heb al mijn horloges op staal. Voor de verandering dit eens een weekje proberen op de Speedy. Eens zien hoe vaak ik hem pak komende week :stuck_out_tongue:

Kwam er om 9 uur achter dat de tijd (nog) niet goed stond en zie nu dat de datum niet klopt haha :roll_eyes: :shushing_face:

18 likes

Welke referentie is dit? Ontzettend mooie dial!

De Unomatik.

17 likes

34 likes

Respect voor je horloge, je lume en de tijd dat je opstaat!

1 like

Thanks! Is de 324.33.38.40.04.001. Per website verschilt het of het model een dames, heren of (heel politiek correct) unisex is, maar voor mij gaf de dial en het formaat (38mm) de doorslag om deze te halen.

1 like

Gister stap ik binnen bij mijn vaste horloge maker voor wat extra gaatjes in de leren band van mijn Certina PH200M.

Komt die aanlopen met onderstaand horloge, binnen gekregen in slechte staat en volledig opgeknapt, kon het niet laten en heb deze prachtige Tag Heuer CK1110-0 meegenomen.

8 likes

20 likes

13 likes

14 likes

@HeinW Prachtig horloge. Waar heb je die gekocht zo met de Japanse dagaanduiding? Wat is de type-aanduiding?

Veel plezier met je prachtige aanwinst!

12 Uur-wissel!
Even frisse lucht scheppen; oh wat lekker zonnig!!!

5 likes

Ik kreeg hem aangeboden als inruil op een ander horloge. Het is de SBDY053, een JDM limited…

1 like