Vandaag nog even om gehad voordat ie ergens de komende weken in de verkoop gaat.
Uiteraard mijm nieuwe aanwinst. De verguisde Aquagraph, verkeerde merk, te dik, lastig uurwerk, kroon prikt in de pols… bla…bla…blaaa…
Ik zag 'm toen ie uitkwam, droeg toen een 38mm 2000 pro, en vond 'm vet. Nu, 17 jaar later, prijkt ie aan mijn pols. @Williams heel veel dank voor het mogelijk maken van mijn, onverwachte, aanwinst.
Mij is blij!
Groeten
Rutger
Eén van de mooiste horloges van het moment!
Mooi.
Prachtig. Kan niet anders zeggen.
Dat vind ik heel mooi om te horen😊
Wat is de doorsnee van deze uitvoering? Ik heb namelijk in het verleden ook een Monza gehad, maar die was me te klein. Deze lijkt wel oké qua maat.
Over denken gesproken, ff een kartonnetje op je raam en het is ook opgelost 's morgens…
Namens je buren en het milieu, bedankt
Wie zegt dat ik die heb.
Al die milieuactivisten moeten maar eens even in wat andere landen gaan kijken. Zien ze pas hoe goed het hier al geregeld is. Einde
Je voelt je duidelijk aangesproken dus ik zeg begin bij jezelf… Einde.
Gefeliciteerd met die mooie Gentleman met echt goud, veel plezier er mee gewenst!
Deze is 42mm. Welke heb jij gehad, die zilveren? Die is volgens mij iets kleiner. Laat maar weten als je interesse hebt!
doe om dan!
Perfecte dingen, die Citizens in vermomming Zoals je weet heb ik er ook een aantal van, uit de tijd dat de fabriek nog open was en je ze “nieuw met labels” kon aanschaffen.
Zelf heb ik de bekende zwarte Pilot. Sterker nog, daar heb ik er twee van. Foutje met verzending en terugsturen was financieel geen optie.