Lekker! Budget friday!
En hier Flieger Friday on a budget!
HMT White Pilot LE, omdat een leuk mechanisch horloge in een beperkte oplage niet persé duur hoeft te zijn!
Lekker! Budget friday!
En hier Flieger Friday on a budget!
HMT White Pilot LE, omdat een leuk mechanisch horloge in een beperkte oplage niet persé duur hoeft te zijn!
Wat is dit voor beauty dan? [quote=“Paul2all, post:2969, topic:300440, full:true”]
Vrimibo @ home
Mooi in eenvoud !!
De Stowa Marine.
Op dit moment is er bij Stowa een adventsactie maar dan krijg je het nieuwe type met nieuw logo.
Ik heb jaren gezocht naar deze uitvoering(oud logo)
https://www.stowa.de/Adventskalender/
Schitterend horloge,blijft m’n aandacht trekken
Jammer dat dit niet verboden is zoals in sommige landen. Erg sociaal ook om je buren in de uitlaatgassen te zetten. Ooit nagedacht om even een doek over je voorruit te gooien?
En dan heb ik ook nog een grote diesel Jeep.
Als je het doet dan maar goed
Maar als je er problemen mee hebt dan kom jij mijn ramen maar krabben
Of jaloers dat hier zelf niet aan dacht
Dankjewel!
Ik heb deze ingeruild op een cartier en geen seconde spijt van. Vind een vierkant horloge, en helemaal deze, echt een leuke aanvulling op de collectie.
Ik kan hem je zeker aanraden. Mocht je serieus op zoek zijn naar een exemplaar, dan zijn er volgens mij 2 exemplaren hier op het forum die van eigenaar mogen wisselen.
Goed weekend!
Oh vet. Jij hebt deze gewoon? Hele mooie👌
NA: De foto’s geven de werkelijke schoonheid niet weer!
Ik ben er heel blij mee en ben volledig verzadigd. Ik wil niets meer, alleen maar minder.
Dan krijgen de horloges ook de draagtijd die ze verdienen!
Iedereen een heel fijn weekend, ik ga het in ieder geval goedgemutst in🙂
Uiteraard mijm nieuwe aanwinst. De verguisde Aquagraph, verkeerde merk, te dik, lastig uurwerk, kroon prikt in de pols… bla…bla…blaaa…
Ik zag 'm toen ie uitkwam, droeg toen een 38mm 2000 pro, en vond 'm vet. Nu, 17 jaar later, prijkt ie aan mijn pols. @Williams heel veel dank voor het mogelijk maken van mijn, onverwachte, aanwinst.
Mij is blij!
Groeten
Rutger
Eén van de mooiste horloges van het moment!
Mooi.