Wat dragen wij vandaag? XXXII

25 likes

28 likes

De Helgray Silverstone.

16 likes

33 likes

27 likes

Hij is best aardig, alleen lijken de wijzers zo kort

1 like

OP 36 is perfect voor onder een overhemd.

27 likes

12 likes

Een Visodate van Tissot…
Te leen van m’n pa. Is hij niet meer zo enthousiast over…begrijp ik niet helemaal:
Check

25 likes

38 likes

Ja, iets korter dan gemiddeld inderdaad.
Ik had al gedacht om die een keer te laten vervangen, door iets langere en ietsje bredere ook, en meteen het glas te laten vervangen door safierglas met dezelfde lichte kromming. Maar intussen blijf ik het hoe dan ook wel een leuke vinden om af en toe te dragen :slight_smile:

Wat ik bij horloges vooral ook belangrijk vind, is dat ik niet telkens moet checken of ze intussen geen minuten ernaast zitten wanneer ik er eentje uit de kast neem. Deze doet het op dat vlak vlekkeloos.

1 like

29 likes

35 likes

Ik houd normaal niet van “afgekapte” cijfers maar voor deze wijzerplaat maak ik graag een uitzondering! Prachtig!

1 like

23 likes

Tussendoor even langs het zwembad omdat één van de kinderen de zwemspullen voor het schoolzwemmen is vergeten.

Heb ik even de tijd om een paar foto’s te maken.

27 likes

In het “Chopard only” topic zal ik vandaag veel meer foto’s en tekst plaatsen want het horloge heeft heel, heeeeeeeel groot onderhoud en polijstbeurt gehad.

24 likes

Ik had nooit wat met Tissot en ik dacht: ‘goh, laat me eens die seastar proberen’. Nou, dag 4 dat ik hem achter elkaar draag. Prachtig! Wellicht alleen de normale stalen band regelen, dat geeft hem denk ik net een wat massiever uiterlijk

19 likes

24 likes

Die komt mij bekend voor! :wink: Goed om te zien dat er zo goed voor wordt gezorgd! :slight_smile:

1 like