Dank, sommigen vinden deze combinatie vreselijk.
2 likes
Kerstboom staat vroeg dit jaar
zeker wel gezellig! Ik ga mijne dit weekend denk ik zetten
1 like
Lekkerrrr
die nato staat m goed ook!
1 like
Een afvallertje inderdaad 
1 like
Mooie Seiko
Heb de 147 maar ben nog niet overtuigd 
Is wel een prachtig afgewerkt horloge zoals je al aangeeft.
Veel draagplezier 
1 like














?







