Deze vrolijke vriend
32 likes
Dankje! 
Waar zit de twijfel? De kast is wel wat dik, maar ik vind dat’t past bij een Seiko diver. Misschien dat de 143 je beter afgaat zonder die gouden accenten? 
1 like
Blijft een mooie! Nomos ten top 
1 like
Ik weet niet waar de twijfel zit maar ben gewoon niet 100% overtuigd, ik vind juist de gouden accenten erg mooi vandaar de keuze voor deze, we gaan het zien 
1 like
13 likes
Indrukwekkend anders en verfijnd.
Zo ‘hoort’ een Nomos gedragen te worden! 
Meegeleverde band, of zelf gekozen?
Wauw… gewoon wauw 
1 like
















