Wat dragen wij vandaag? XXXII

Zou glashutte met z’n sixties -lijn daar wat “inspiratie” van hebben opgedaan :smile:

13 likes

13 likes

Nee, deze zal ook geen 10 jaar blijven. Maar ik heb ook ontdekt dat ik geen verzamelaar ben. Ik vind kopen en verkopen leuk. Gewoon even hebben en na een paar maanden weer iets anders. Bij zo’n ebel is verkopen wel een enorme uitdaging, maar dat zien we dan wel weer!

3 likes

Komt goed, jij hebt Meistersinger ervaring.

4 likes

Tof dat je er zo in staat. Ik overtuig mezelf er altijd van dat het klaar is na een bepaalde aankoop of evt. verkoop, maar dat is het nooit…

1 like

Die wil ik wel blijven liken! Wat een prachtexemplaar is het toch.

1 like

15 likes

Geen idee… :thinking: Deze komt uit 1960, destijds door de opa van mijn vrouw gekocht ter ere van de aanschaf van hun 1e eigen koopwoning, waar ze de rest van hun leven in gewoond hebben, lief en leed gedeeld en waar wij inmiddels weer in wonen met ons gezin. Cirkeltje rond :ok_hand:

1 like

Is de Breitling SOH II 42mm met een B20 uurwerk :+1:

1 like

De daily beater.

11 likes

17 likes

Of dit nou wel of geen goedkoop Chinees horloge is, ik vind hem wel mooi met die groene wijzerplaat

7 likes

Fijn weekend alvast! :beers:

17 likes

De 4 zakt langzaam uit het venster :grinning:

15 likes

Thanks,loopt echt idioot goed,hoor je van meer CW’s met Sellita uurwerk,hij haalt in de nacht weer bij wat ie overdag verliest.
Of andersom :sweat_smile:
Blijft iig lekker constant

Heel mooi!! :ok_hand:

1 like

@HanDavinci heeft het maar zwaar met ons. Eerst die Oris en nu weer een Ebel.

3 likes

Ik voel mij een beetje een @TheWornWatch :dancer:

2 likes

12 likes