Slaap lekker lief HF
Blijft een van de mooiste Rolexen ooit.
Ik stiekem ook. Hij is net nieuw dus kan nog genieten van new-watch-feel.
Echt n topper. Noooit wegdoen of mij pb aub (momenteel budget <0)
Redelijk recente nieuwe aanwinst of niet? Erg mooie flieger! Hoe verhoudt de kwaliteit en afwerking van Van Der Gang zich tov de grote Zwitserse merken?
Mijn Fossil Nate Jr. kochte ik toen ik mijn eerste job had, heel wat jaren verder draag ik hem nog vaak, ondanks de grootte en gewicht is het een heel toffe horloge.
Bijna 2 weekjes nu en ik ben er erg enthousiast over. Ik vind de kwaliteit fantastisch en zoals Wybe van der Gang zelf aangeeft, met enorm veel oog voor alle details. De kroon is bijv zodanig glad afgewerkt dat hij, ondanks z’n afmetingen, niet in m’n hand drukt, de kast is gehard dus vrijwel zorgeloos dragen, hij ligt heerlijk op m’n 19,5 cm pols, geen secondewijzer (rust icm wat te beleven achter het glaasje) en de afleesbaarheid is ook bij weinig licht prima. Uurwerk is een betrouwbare Valjoux dus wat wil een mens nog meer. (Gevaarlijke uitspraak hier… )
Al met al een schitterend horloge, die ik kwalitatief zou plaatsen tussen middenklasse en top van de Zwitserse horloges. Stukje Nederlandse degelijkheid!
Klinkt goed! Erg mooie complicated flieger! Van harte gefeliciteerd kerel
Heb je ook een foto van de caseback/uurwerk?
Heel erg mooi! Jammer dat je dit merk zo weinig ziet hier.
Men koopt dan blijkbaar eerder een Rolex.
Respect voor je keus en horloge!
Wat staat er boven Audemars Piguet? Foundation? Nooit eerder gezien nog. Wat is het verhaal er achter?
Helemaal eens en dank je wel.
Moet wel zeggen dat de eer aan @royke74 toekomt. Hij heeft dit horloge gevonden en het (na wat enthousiaste berichtjes van mij) aarzelend afgestaan, waarvoor nog steeds enorme dank.
Ik heb maar één ander horloge gehad die me ook meteen zo enorm aansprak en dat was m’n eerste Rolex (een piekfijne 14060M). Helaas heb ik die toen, na 3 maanden onafgebroken dragen, een dagje verruild voor een andere, gevolgd door een spontane aanval van flipperitus. Ik ben nu vast van plan dat niet een tweede keer te laten gebeuren…