Lekker!
Best wel hè
Mooie Spyderco.
Ohh, dat hadden wij nog niet in de gaten…
Terug van zijn service bij @vouwfietser mijn zeldzame en zeer charmante Vostok Amphibia 270 kast met Scuba Dude Sunburst wijzerplaat!
Deze NA vandaag, met dank aan @Myspeedyworld. Ga hem.eens een paar dagen uitproberen, maar eerste gevoel is erg goed!
Ok ok
Ik zocht eigenlijk een 777 maar liep tegen een deal voor een nieuwe 773 die ik niet kon weigeren. Ik begin het blauw steeds meer te waarderen, het is echt gaaf hoe zowel de bezel als de plaat spelen met het licht. Dat had ik niet verwacht in deze prijsklasse.
Extreme verkleuring in de zonsondergang een uurtje geleden
Deze had je al gezien denk ik
Same here had een horloge te koop aangeboden, maar een HF lid bood de turtle in ruil aan… Prima deal
en ik was ook nieuwsgierig. Al vaak naar de turtle gekeken maar haakte altijd af op het formaat, op papier althans. Want zoals vaak gezegd op HF; dit horloge draagt zo veel kleiner. Dus voorlopig een blijvertje.
Precies! Ik heb me 4 jaar ingehouden omdat ik dacht dat de Turtle te groot was voor mijn 17 cm pols, blijkt het uiteindelijk perfect te passen. Nu ik door de lockdown eigenlijk alleen maar casual kleding draag krijgt 'ie meer polstijd dan mijn Tudor