Wat dragen wij vandaag? XXXIV

Lekker!:ok_hand:

1 like

Best wel hè :slightly_smiling_face:

1 like

Lekker uitwaaien

34 likes

Even een retro wissel.

15 likes

Mooie Spyderco.

21 likes

Ohh, dat hadden wij nog niet in de gaten… :wink:

1 like

Terug van zijn service bij @vouwfietser mijn zeldzame en zeer charmante Vostok Amphibia 270 kast met Scuba Dude Sunburst wijzerplaat!

13 likes

19 likes

17 likes

30 likes

Omega Seamaster Aqua Terra

42 likes

Deze NA vandaag, met dank aan @Myspeedyworld. Ga hem.eens een paar dagen uitproberen, maar eerste gevoel is erg goed!

18 likes

Ok ok :smile:

Ik zocht eigenlijk een 777 maar liep tegen een deal voor een nieuwe 773 die ik niet kon weigeren. Ik begin het blauw steeds meer te waarderen, het is echt gaaf hoe zowel de bezel als de plaat spelen met het licht. Dat had ik niet verwacht in deze prijsklasse.

Extreme verkleuring in de zonsondergang een uurtje geleden

Deze had je al gezien denk ik

23 likes

20 likes

Same here :sweat_smile: had een horloge te koop aangeboden, maar een HF lid bood de turtle in ruil aan… Prima deal :ok_hand: en ik was ook nieuwsgierig. Al vaak naar de turtle gekeken maar haakte altijd af op het formaat, op papier althans. Want zoals vaak gezegd op HF; dit horloge draagt zo veel kleiner. Dus voorlopig een blijvertje.

1 like

Precies! Ik heb me 4 jaar ingehouden omdat ik dacht dat de Turtle te groot was voor mijn 17 cm pols, blijkt het uiteindelijk perfect te passen. Nu ik door de lockdown eigenlijk alleen maar casual kleding draag krijgt 'ie meer polstijd dan mijn Tudor :grin:

1 like

Mijn oudste :grin:

16 likes

Fijne zaterdagavond ! :wink:

18 likes

44 likes