18 likes
Lekker!
Mooi zo een bracelet .
Elke keer als ik er eentje zie dan wil ik er ook eentje.
Van genieten deze zondag!
1 like
Ja, met de echte roti-plaat. Die maak ik niet zelf…
1 like
Die kopen wij ook altijd bij de toko.
1 like
Mooi!
1 like
Gefeliciteerd! Welkom bij de Fortis Fam/Fans!
1 like
Mooie en typische bracelet van Breitling👍






















