Wat dragen wij vandaag XXXIX

18 likes

Middagwissel naar de Constellation.

25 likes

15 likes

Lekker man roti…:+1:

26 likes

Kijk, @Mozaiek, daar is ie.

22 likes

Lekker!
Mooi zo een bracelet .
Elke keer als ik er eentje zie dan wil ik er ook eentje.

Van genieten deze zondag!

1 like

Ja, met de echte roti-plaat. Die maak ik niet zelf…

1 like

Die kopen wij ook altijd bij de toko.

1 like

De “oude” 143…:grin:
Voldoet niet aan de norm.

14 likes

Mooi!

1 like

Gefeliciteerd! Welkom bij de Fortis Fam/Fans!

1 like


27 likes

29 likes

Fijne zondag allemaal :+1:t2:

23 likes

Mooie en typische bracelet van Breitling👍

31 likes

33 likes


Beginnen met inpakken voor de verhuizing.

17 likes

36 likes

Miskent Talent: ML Aikon Automatic

27 likes