27 likes

opvallend en leuke omega!
1 like
De laatste 3 in ieder geval wel. Erg mooi horloge.
1 like
Prachtig horloge
inderdaad geen GS wijzers maar wat een plaatje(s) !
Op wit/grijs Delugs alligator
Naast zijn/haar dikkere SARX broer op Graf zwart alligator
Op een Monstraps donkerblauwe alligator met curved lugs
Op de originele stalen band
Op een Molequin donkerblauw grained leather
Van alle markten thuis
Geen baby Grand Seiko maar gewoon een killer Seiko
Relatief dun horloge
Daar kan de grote broer GS nog wat van leren voor zijn automaten collectie
23 likes
Dassskannnmannnwohlsagen 
Kan me herinneren dat hier zeer over te spreken was.
Op leer het mooist.
Maar moet je zeggen dat de metalen band hem ook goed staat
1 like



























