16 likes
Heeft geen modelnaam. Maar is eentje uit jaren 70.
1 like
Geen probleem,erger is dat je al rijdend zit te fotograferen.
Neem aan dat je niet stilstaat op de rijbaan 
1 like
Wees gerust, zo roekeloos rijd ik niet in die dinky toy. De andere baan had groen dus ik stond stil voor het stoplicht 
1 like
Hoop ooit zo’n horloge in mijn collectie te mogen verwelkomen! Man wat mooi!
1 like
Jazeker @breakie.
Alle banden staan de tipo. ITT de Speedmaster. 

De laatste combi droeg ik vandaag.
25 likes

weekend 


























