Die mesh is het niet, maar de rest is echt top!
2 likes
De tapered banden staan toch echt het beste ongeacht stof of kleur
2 likes
Ze zijn allemaal tapered behalve de flex band.
2 likes
Wat een karakter! Ik vind het plezant om te zien dat je het horloge zo draagt 
1 like
Eens, veel banden staan mooi bij dit horloge!
De kleur van de wijzerplaat vind ik echt schitterend. Mooi zomers horloge. Jammer van de “missing wings” Doet me denken aan mijn IWC 3239 die hier binnenkort weer te koop komt …
Hij doet me niets. Heb ‘m zojuist als onderdeel van een ruil bij de Oysterquartz gekregen.
Binnenkort in het blauwe deel voor een leuk prijsje 

















