Snap ik, het is er een voor “erbij” en dan zijn er leukere horloges te koop.
Deze week toch maar “ingestapt” op de Certina DS chrono vanwege de vintage look/feel.
Had mijn oude Omega “zooi” niet voor appel/ei moeten achterlaten bij AWCO …
Je WatchCo SM300 bracht wat leuke herinneringen boven …
Had destijds wat betere foto’s moeten maken 

















