#metoo
Waarbij menigeen vergeet hoeveel van hun “Zwitserse” horloge uit China komt!
#metoo
Waarbij menigeen vergeet hoeveel van hun “Zwitserse” horloge uit China komt!
Ik draag morgen (vandaag dus eigenlijk) denk ik deze maar. Waarschijnlijk koper gevonden op Chrono24. Al zeker een jaar niet gedragen, dus vandaag nog maar eens 1 dagje van genieten
Idd. Waar het vaak niet blij maakt (hoewel zeker niet met alles terrecht) is het hier heel erg leuk.
Zeker voor Bejing watch.
Heel leuk horloge ook verder
Goede morgen.
Tijd voor rondje dijken met de motor, nu heeft er nog niemand “last” van…
Mooi op de dijk als de zon opkomt.
Er weer vanaf als de wandelaars en wielrenners erop komen…
Mooie klok
, staat je goed!