24 likes
Ik wil eigenlijk mijn nieuwe Chronomaster om (en voorlopig niet meer afdoen) maar er moest weer een dag zwaar verbouwd worden:
Het rubber dat er standaard opzit is wel zeer comfortabel tov mijn Citizen duikertje.
16 likes
Dank! 
Lekker zeg, prachtig die linen dial 
2 likes
Touren in stijl 
1 like
Thanks!
Thanks
originele band was van het welbekende rammelwerk (instap citizen citizen / seiko). Maar deze mesh staat 'm prima inderdaad, dat was ook al de insteek bij aanschaf
Heel mooi
gave seamaster. Geniet er van
1 like
Blijft een ongelofelijk mooi afgewerkt horloge!
Geblauwde schroeven, côtes de Genève en geschroefde gouden chatons! 
25 likes
Prachtig in zijn eenvoud en detail !
1 like














