21 likes
Mooie kleur blauw!
Net de Mini Clubman uitgelaten op de Lekdijk.
En ik was niet alleen…

♂:biking_man:t4:

♂:biking_man:♂:biking_man:t4:

…enz…
29 likes
Wat een heerlijk horloge is het toch. Past bij alle temperaturen 
2 weken geleden bij - 15C
gedragen en nu +18C 
Laat de zomer maar beginnen 
56 likes
Ik wist niet dat ze aan de boom groeiden?
De exacte tijd aflezen wordt nog moeilijker, of doet het er helemaal niet toe😉
1 like




















