27 likes
Een Hoffer? Wat is dat?
Ah die! Nee, geen aanhanger van die methode. Ik vind het gewoon lekker. Geen flauwekul met ademhaling, je normale verstand gebruiken en genieten van dat mooie gratis zwembad.
2 likes
Weekje om morgen maar wisselen! Nu nog even genieten van de kleuren zowel buiten als op de wijzerplaat.
19 likes
Ja soms…
Zeldzame bomen, ik heb het geluk dat er eentje in de tuin staat
1 like
Prachtig die blauwe kleur 
1 like
Gisteren opgehaald en heel erg blij deze Chronomat in “NOS” staat te hebben gevonden. 100% jeugdsentiment
van toen ik als jochie met een nepper rondliep.
24 likes
Is toch ook nergens voor nodig.
Horloges zijn een sieraad, als ik wil weten hoe laat het is kijk ik wel op mijn telefoon 
2 likes

















