Wat dragen wij vandaag XXXVI

27 likes

Een Hoffer? Wat is dat?

@Thehaguedragon

3 likes

Geinig voor weinig

11 likes

Ah die! Nee, geen aanhanger van die methode. Ik vind het gewoon lekker. Geen flauwekul met ademhaling, je normale verstand gebruiken en genieten van dat mooie gratis zwembad.

2 likes

Weekje om morgen maar wisselen! Nu nog even genieten van de kleuren zowel buiten als op de wijzerplaat.

19 likes

Middag wisseltje

20 likes

Ik doe mee. Zon in, nieuw horloge. :innocent::grin:

35 likes

15 likes

Heerlijk wandelweer!

17 likes

Lekker zonnetje op zondag :sunny:

23 likes

Ja soms…:slight_smile:

35 likes

Deze de werkweek gaat weer beginnen.

19 likes

Zeldzame bomen, ik heb het geluk dat er eentje in de tuin staat

1 like

Lekker naar buiten straks. Voorjaar. :sunglasses:
Fijne dag.

33 likes

Prachtig die blauwe kleur :ok_hand:

1 like

Deze bronzen ketser:

23 likes

Gisteren opgehaald en heel erg blij deze Chronomat in “NOS” staat te hebben gevonden. 100% jeugdsentiment :sunglasses: van toen ik als jochie met een nepper rondliep.

24 likes

Is toch ook nergens voor nodig. :grin:Horloges zijn een sieraad, als ik wil weten hoe laat het is kijk ik wel op mijn telefoon :rofl:

2 likes