Wat dragen wij vandaag XXXVI

Klushorloge omgedaan voor wat klusjes in de tuin te gaan doen.
Ben helaas niet verder gekomen dan mijn tuinstoel :sunglasses: en zit heerlijk in de zon :stuck_out_tongue_closed_eyes:

25 likes

36 likes

35 likes

The sun is shining, the weather is hot…

19 likes

Over 30 min. Gaat de fik in de bbq.

:sunglasses:

37 likes

Lekker! De BBQ dan, niet de Zenith. :smirk:

27 likes

Schoenen matchen mooi met de rode details op de wijzerplaat👌

1 like

19 likes

Herkenbaar verhaal😁
Gefeliciteerd!

2 likes

21 likes


21-02-‘21 maximaal genieten in de hangmat in het zonnetje!

27 likes

12 likes

31 likes

28 likes

Lekker gewandeld vanochtend :ok_hand:t2:

26 likes

27 likes

Thnx. Scherp gezien :smile:

1 like

37 likes

Perfect weertje.

33 likes

Het eerste lenteweekend verdient een vrolijk blauw. Deze Pobeda heeft dat.
Dit klokje uit '93 heb ik van een Rus uit Minusinsk (Siberië) gekocht. Inclusief doos en een joekel van een aankoopbon met veel stempels. Voor wel 45 euro’s. Voel me nog wat schuldig. IMG_20210221_130921|375x500

3 likes