Wat dragen wij vandaag XXXVI

Van harte! :ok_hand: Geniet ervan!

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

18 likes

Gefeliciteerd :tada:

1 like

Gefeliciteerd denk ik :joy::wink:

1 like

29 likes

Dat is wel een bijzonder exemplaar, ik wist niet dat ze ‘vroeger’ ook al van die leuke kleurtjes hadden. Wat is het bouwjaar?

1 like

12 likes

Van harte :partying_face: gefeliciteerd! :tada:

1 like

Dank je.
Deze is van 1972 , en er is mij verteld dat dit soort Dial hoofdzakelijk in het oosten werden gebruikt.

Dankjewel! Erg blij mee!

13 likes

Het zal wel toeval zijn dat je met een rode mouw vooraan staat, of toch een machinist? (Al zou je dan nóg een deurtje naar voren hebben gestaan).

1 like

Is dit de zwarte?

Op mijn verlanglijst staat nu ook een stalen band voor mijn Aquis, vond het eerst niets maar vind ze ondertussen echt zo veel mooier tegenwoordig. :ok_hand:

1 like

Ja, dat is dus de hele ellende met dit forum hé… :woozy_face:

Een mens denkt “nu is het genoeg geweest”, en dan komt er weer iets langs in een of ander topic waarvan je denkt “deze zou ook wel leuk zijn als alternatief naast wat ik al heb” :smiling_face_with_three_hearts:

Intussen zit ik aan :

• 4 Tissot (waarvan 3 automaat)
  • 10 Citizen (waarvan 5 radio-controlled, 3 titanium, 2 vintage quartz)
  • 2 Oriënt (automaten)
  • 2 Casio (de superleuke 20 ATM duikertjes)
  • 2 Seiko (1 solar, 1 vintage quartz)
  • 1 Gant/Miyota chrono

Of dus 21 stuks… Het is toch wel genoeg geweest nu.
Misschien alleen nog een Tissot Gentleman ? :star_struck: :sweat_smile:

6 likes

Tja. Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat de tudors BB eigenlijk te groot is. Zo gezien naast de supperdersup van dat andere merk.

Overigens vind ik dat ook van de pelagos. Hoe mooi ze ook zijn.

Zie hier.

12 likes

Pfff een maand geleden aangemeld als nieuw lid met 8 horloges. Nu 4 weken verder en de teller staat op 12 met 2 onderweg…

1 like

Ja, dat gaat ook de verkeerde kant op hé :joy:

Nice :ok_hand: gefeliciteerd erg mooi

1 like

Ja we zijn weer boven .Vrijdag gaan we weer onder. Blumo @work

1 like

Vandaag is maatje @Climholland even langs gekomen. Gezellig een unitas uit elkaar getrokken (en weer in elkaar gezet :smirk:). Smaakt naar meer.

En hij had natuurlijk een paar horloges mee. Goud is altijd goed :+1:t2::unicorn:

17 likes

Blauw / zwart. Stalen band is absolute top👌🏻