Wat droegen wij deze vakantie?

Voor iedereen die net als ik een 1024kb wifi-lijntje moest delen met de gehele camping, en geen data gebruikt in het buitenland, maar wel graag zijn wristshots wil posten, is er nu dit “Wat dragen we vandaag, maar dan niet vandaag”-topic. Oftewel: Wat droegen wij toen we niet konden posten.

TS trapt uiteraard af:

De Shogun was mee naar de Duitse camping.

De Shogun was er ook bij toen zich een heel erg nare lucht in de auto voordeed. Dit is op de eerstvolgende parkeerplaats opgelost.

Bijna moest de Shogun als onderpand dienen voor deze croque monsieur van €19,- of zo. Boeven, daar in Luxemburg. De oorzaak van de nare lucht van de vorige foto kan voorlopig niet meer studeren.

Ik had niet veel klokjes mee naar Duitsland. Mijn Seiko vijfje en mijn Pebble zorgden voor de broodnodige keuzestress. Uiteraard ging deze titanium klatser mee van de rodelbaan.

Inmiddels weer langs huis geweest. De Sumo deelt in de gezelligheid bij een kampvuur.

Ik had hem gemist. Hier is de Sumo in de bios. Men vroeg of het licht uit mocht.

Het vijfje zit het minst in de weg als alle overbodige stukjes Duitsland uit het tapijt gezogen worden.

Jeuj, nieuw zomerrubber voor de Blumo. Deze oranje Crafter Blue draagt heel lekker, en staat de Sumo prima.

De Pebble gaat mee naar het zwembad. Ja, ik zal daar zeker mijn dure duikers meenemen, ben je mal? Ze zouden eens nat worden, stel je voor…

Mijn schoonmoeder ziet het liefst de Hamilton.

En vanmiddag nog maar eens genoten van de vrolijke Sumo, thuis op de bank.

Het was weer een heerlijke vakantie. En nu weer aan het werk, ik moet een stapel tosti’s van €19,- per stuk goedmaken.

10 likes

In de tuin

Op de fiets

In het zwembad

Tijdens het (woon/werk) rijden

Tijdens fikkie stoken

Maar ik moet nog op vakantie en dan gaat deze alleskunner mee :slight_smile:

3 likes

3 likes

hahaha heerlijke tekst erbij ook. :joy:

2 likes

Aerospace mee en verder niets. Accu en titanium, normaal niet mijn ding maar zo met de blauwe plaat goed te doen op vakantie.

Gr. Roel

3 likes

:smile: mooie verhalen hier… ik zou bíjna balen dat ik volgende week pas op vakantie ga!

(ik beraad mij nog op wat er allemaal mee mag dit keer)

1 like