Wat een ander bandje niet doet!

Vanmiddag eens wat zitten pielen met bandjes, blijf t ongelooflijk vinden wat een ander bandje doet!

Voor:

Na:

Voor:

Na:

Voor:

Na:

23 likes

Conclusie… ze hebben alle 3 een stalen band nodig. :sweat_smile::sunglasses:

31 likes

Hier sluit ik me bij aan

2 likes

Yep, stalen banden all the way voor dit trio.

1 like

Stalen banden zijn de klassieke manier om deze modellen te dragen, maar voor de Aqua Terra vind ik de kleurcombinatie van dat roodachtige bruin en het blauw van de wijzerplaat wel heel mooi. Maakt het geheel een stuk interessanter naar mijn mening.

De Speedy is in mijn hoofd meer een nato-horloge dan een leren band horloge. Maar dat is persoonlijk. Heeft er denk ik mee te maken dat ik chronografen op een nato er tof uit vind zien. Maar doorgaans zijn de uurwerken en daarmee de horloges te dik om op een nato te dragen. De Speedy is een handopwinder. Zonder rotor kan het horloge net die paar extra milimeters besparen die chonografen zo “dik” maken. Met andere woorden: Het is “de” chrono voor op een nato.

Excuses voor mijn on-logische hersenspinsels.

1 like

Maar wel altijd heerlijk om weer even met bandjes in de weer te zijn :+1:

Voor mij bewijst het dat vrijwel ieder horloge beter tot zijn recht komt met een leren bandje!

Nee!

Conclusie: wat jij nodig hebt zijn banden met gebogen bandaanzet.
Geloof me, wat een verschil (in dit geval zeker)!

Helemaal eens. Een andere band doet wonderen!

Staal is the best

Aqua Terra op leer heeft even tijd nodig maar draagt super. Ben geen fan van de stalen Omega band. Vind de kwaliteit niet in lijn met de rest van het horloge

@joepb Welk model is die panda Speedmaster?

3 likes

Frappant! Inderdaad…wat een band niet kan doen. Met sommige banden lijkt het net een soort panda-dial. :see_no_evil::wink:

Is n 3573.50 speedy met mitsukoshi dial en wijzers. Heb n gewone 3573.50 gekocht een jaar of 6 geleden en toen (toen ie ze nog leveren kon) de dial and hands besteld. Allemaal nadat ik n plaatje ervan gezien had :rofl::rofl:

3 likes

Gaaf!

Die Mitsukoshi’s gaan voor de hoofdprijs toch?

Dit is toch best wel te pruimen hoor :+1:

1 like

Waarom en wat is dat precies? Zo blijf ik namelijk bijleren.

Ik vind bandenswappen ook altijd wel leuk en een horloge kan er opeens heel anders uit gaan zien. Soms mooi en soms minder. Maar dit trio zou ik ook op staal houden.

Curved ends neem ik aan? Ben er zelf geen hele grote fan van…

Die AT is prachtig. Op staal…en op leer!