Wat een dikke duikers

Iemand bekend met Helson? http://www.helson-watch.com/

Hele mooi duikers met indrukwekkende specificaties en een hele mooie meshband.

nooit eerder gezien, ziet er goed uit en goede specs, alleen het uurwerk vind ik niet indrukwekkend.

Zijn inderdaad hele mooie klokken voor een mooie prijs! En die mesh-band maakt hem helemaal af!

hardy Schreef:

nooit eerder gezien, ziet er goed uit en goede
specs, alleen het uurwerk vind ik niet
indrukwekkend.

Dat is gewoon de ETA van Azie…Niets mis mee hoor.

met 18mm inderdaad dik genoeg! ::o

Ik sluit me helemaal bij de vorige schrijvers aan! Best een mooi ontwerp voor dat geld. Persoonlijk vind ik de bruine heel mooi. Blijkbaar vonden meer mensen dat: hij 's uitverkocht.
Over Miyota: kijk maar eens naar de review: http://www.17jewel.com/two.html Ik zou 'm er niet voor laten staan als je 'm graag wilt hebben!

Menno

Idd een dikke duiker alleen jammer dat het alleen maar met een mooie band ook daadwerkelijk een mooie klok wordt…beetje feest van herkenning in het model…maar qua prijs en dan dikke duiker qua diepte? …2000 m…dan is hij het dubbel en dik waard…

gaaf ding zeg, allen de band is ruk

Leuk klokken hoor, maar ook wel weer een beetje 12 in een dozijn model, niks mis mee maar niet echt onderscheidend van wat andere merken leveren behalve dan de 2000 meter waterbestendigheid.

Tja en laat ik gisteren nu net even een bakkie hebben gedaan bij schoonmoeders op 2000m diepte…:wink:

Ik vind die band niet zo…maar verder zou ik voor de Black Dial / Black bezel
ORANGE LUME / BLACK PVD COATING gaan.

Ik vind het enerzijds weinig originele klokken, maar anderzijds vind ik ze wel mooi. 't Zijn gewoon stereotiepe duikers en dat bevalt me.

Ik vind het uitermate fraaie klokken! Lekker dik en stoer, precies zoals een duiker hoort te zijn. Alleen een Eta had ik als uurwerk nog mooier gevonden. Dan was het plaatje helemaal “af” geweest.

Zoltar Schreef:

Ik vind het uitermate fraaie klokken! Lekker dik
en stoer, precies zoals een duiker hoort te zijn.
Alleen een Eta had ik als uurwerk nog mooier
gevonden. Dan was het plaatje helemaal "af"
geweest.

Tja het uurwerk zie je toch niet zitten en een Miyota is minstens net zo goed. It’s all in the mind…:wink:

Miyota 8215(tu)…ETA:~ tja een zwak voor zwitsers:}

Ik vind ze erg mooi!

Voor dat geld lang niet gek!

weinig origineel maar wel lekker dik en dat is ook prettig. Zou er geen nee tegen zeggen als ik ze kado kreeg maar koop liever een 2e hands Sumo voor 't geld.

Dreski; ik zeg doen,…

Koop ik je goedkope vakantieduiker over voor mijn zoon, hij vindt hem geweldig, en hoef ik hem zelf niet in te voeren :smiley:

Ik vind de horloges niet lelijk, maar ook niet vernieuwend, - qua model.

Tja er staat en nulletje meer achter de 2 dat wel.

Via dit topic kom ik op het volgende site,
Die Moray is best aardig vind ik, bekend bij jullie?
http://www.benarus.com/moray/index.php

Vind alleen het laatste stukje van de band niet zo… Verder een stoer klokje.