Wát een hobby

Beste medeslachtoffers,

Er schoot zojuist bij het zien van onderstaand Rituals tasje serieus even de gedachte door mijn hoofd dat mijn meisje een Rolex voor me gekocht had voor vaderdag…

Volkomen waanzinnig natuurlijk… Maar aangezien ik toch wel enthousiast bleek te worden van het lijken te gaan hebben van een Rolex in een split second, begint het vervolgens weer te knagen of ik niet mijn huidige collectie moet inruilen om dit gewoon zelf te gaan regelen…

Vermoeiend…

22 likes

Nee joh…juist leuk! :wink::thumbsup:

1 like

Als je eenmaal de Rolex in je bezit hebt, dan stopt het vanzelf.
………

Yeahhhhh right :thinking:

5 likes

Doen

2 likes

Eeeecht niet! :laughing:

2 likes

Weet ik toch !

2 likes

Ik heb wel met hem te doen…:slight_smile:

1 like

Je bent aan vakantie toe…
Even eruit met een simpel klokje als compagnon, terug naar de roots… :mask:

2 likes

DAT is de juiste aanpak… even rust, Seiko SKX aan de pols, wat wandelingen in de natuur, liggen aan het strand, glaasje drank met een parapluutje erin… wat serieuze reflectie op de levensloop en vooral ook op de toekomst…en dan bij thuiskomst…heel gauw die Rolex gaan kopen! :heart_eyes: :laughing: :joy: :+1:

Edit: ik spreek uit eigen ervaring :grin:

4 likes

Hahaha, mooi ingeleid…

1 like

Hahaha… het ging bijna letterlijk zo bij mij, en ik heb er geen spijt van. :blush:

2 likes

NOG geen spijt van :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zucht… :hushed:
:rofl::rofl::rofl:

1 like

Heel leuk :slight_smile: Misschien een Topic maken van RUIL?

2 likes

Daar heb je een punt! :grin:

1 like

Het zal wel eens (of meerdere keren) de revue gepasseerd zijn hier maar een “watch pool”? En iedere maand rouleren maar…

Yep, ook die Rolex!.. :smiling_imp:

2 likes

Hahaha… ik heb die Rolex uit mijn verhaaltje nog en die gaat nooit meer weg. Dat komt omdat het een Datejust is en mijn dochter heeft hem al geclaimd…:grin: :smile: De rest mag in de Watch Pool…:+1: :grinning:

2 likes

Ik vrees dat ik moordlustig zou worden als een goedbedoelend forumlid mijn klok onder de krassen retourneert…

3 likes

Gadverdamme nee, dat wil ik ook niet… geen krassen, allergisch voor krassen :smiling_imp:

2 likes

Niet van jou…

Geld in de pot, klokjes kopen en rouleren maar…

De uiteindelijke verdeling na het circus in verhouding met de inleg nadat ze zijn verkocht oid…

2 likes