Wat een lunette al niet kan doen

De standaard lunette van de SKX171 vind ik niet mooi, dus ik heb de mijne besteld met de coin-bezel en PO inleg van Monsterwatches. Best fraai :smile:

Later toch maar eens een zwarte one.second.closer Long Shark lunette besteld en er een Dagaz rood-zwarte inleg in gedaan. Wauw, een heel ander gezicht zo. Ik vind em dik zo!

Thanks 4 watching!

9 likes

Prachtig! Ziet er badass uit.

1 like

Mijn beste,

Ziet er goed uit. :+1:
Ik wens je er veel plezier mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooi … en straks loopt het hele forum met zo’n bezel :sunglasses:

1 like

Netjes hoor! De nato maakt het af.

1 like

Zo’n shark bezel pas geleden bij Rob zien liggen. Is een opvallend ding en heeft wel wat. Maar echt fraai… mwah.:wink: Ik vind een 171 met 007 bezel toch het fraaist. Maar da’s persoonlijk, natuurlijk.:slight_smile:

2 likes

jaik :confounded:

1 like

ik denk idd dat de nato minstens zoveel bijdraagt dan de lunette. Ik moet me toch es op nato gaan storten! Alleen heb er niet meteen een leuke klok voor!-)

1 like

die kende ik nog niet. Staat wel gaaf idd !

1 like
2 likes

Voor de schoonheid moet je het niet doen,
maar het geeft hem wel een speciale touch. :grin:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Zeker de bovenste is erg fraai; de shark maakt het wel heel apart.

Ik heb ooit eens een Sportura Kinetic gehad en vrij snel doorgeschoven omdat de lunette me mateloos irriteerde en helaas zo’n afwijkende maat had dat Rob er geen vervanging voor had, het bepaalt voor een groot deel de look en feel van het horloge inderdaad.

Gr. Marc

Kan altijd, die lunettes klik je er zo op- en af. Beetje dressy met de coin-edge en PO insert, wat meer stoer/sportief met de zwarte long shark.

Dat vind ik nou ook. Die coin-edge heeft ook hetzelfde tandjes patroon als de kroon, erg sjiek. Maar wel leuk dat het horloge zo enorm verandert door een andere lunette.

1 like