Wat een mooie combinatie Tag heuer & Porsche

Vind de bandjes mooi

FYI Porsche Design is een bedrijf aangaande product design die met allerhande partijen in diverse sectoren samenwerkt ook Lacie etc.

1 like

Bij het woord Porsche sla ik aan,

Mis em toch wel een heel klein beetje :scream:

1 like

Leuk dat ze het proberen maar ik, als enorme Porsche fan, vind dit niet zo’n gelukkige match.

Ik hou enorm van horloges die in relatie staan tot de racerij of ooit als prijs hebben gediend in prestigieuze races zoals de Rolex Daytona, de Heuer Autavia, de Heuer Carrera en de Yema Rallye, maar laten we die horloges vooral niet gaan linken aan automerken… haalt voor mij namelijk de magie van het “Gentlemen driver” horloge af…

1 like

mijn setje ‘Porches’

Porsche design kom je echt op veel items tegen inderdaad…
Brillen, harde schijven, balpennen, messen, … horloges :slight_smile:

5 likes

Tom Cruise / Maverick droeg toch zoiets in Top Gun?

Dit vind ik dan wel weer heel gaaf!
Heb zelf wat kleding, schoenen en een reiskoffertrollie van Porsche design… Fraai met Porsche velgjes :sunglasses:

2 likes

Ik had vroeger een koffiezetter en waterkoker van Porsche Desgin (Siemens). En zat laatst naar een aktetas te kijken. Ze hebben fraaie designs.

1 like

Voor mij ligt de marketingstunt er te vingerdik op. Ik ben vooral aangetrokken tot Porsche pre 2000.
Tag Heuer ben ik aangetrokken pre tag tijdperk. Al hebben ze geen slechte dingen gedaan de laatste jaren. Alleen jammer dat dezelfde marketingstrategie van LVMH op elk merk zo wordt doorgetrokken zonder veel rekening te houden met de echte ziel van het merk. Ik hoop dat JC Biver een patent genomen heeft op z’n strategie :joy:

2 likes

Dit is zeker waar en daarom vind ik dus de Heuer Autavia en Heuer Monaco heel toffe horloges: omdat ze met een eigen identiteit geschiedenis hebben gemaakt in het domein van de autosport.

De reden dat ik een samenwerking als deze niet authentiek vind is dat twee merken een beetje geforceerd bij elkaar worden getrokken met inderdaad het argument van “ja maar ze passen zo goed bij elkaar”, zonder daarbij eerbied te hebben voor het erfgoed, maar ook zonder daarbij echt te innoveren.

Krijg er een beetje een "Lang leve de liefde " gevoel bij (SBS6 show die ik net gekeken heb): op papier achter de tekentafel matcht het leuk, maar het resultaat is toch ook wel heel ongemakkelijk om naar te kijken. :stuck_out_tongue:

Guilty🙋🏿‍♀️

1 like

Dank voor deze info, dat wist ik niet. :slight_smile:

Neemt niet weg dat het ook als designbureau BlackBerry niet kon redden van de ondergang.

1 like