Wat een mooie combinatie Tag heuer & Porsche

3 likes

Eens! Zouden zomaar eens leuke uurwerkjes kunnen worden :ok_hand:t2:

1 like

Leuke samenwerking! :slight_smile:

1 like

Eterna Porsche beconcurreren?

Nee, vind ik niet. Duidelijk herkenbaar een carrera van Tag heuer.

Even terug naar de realiteit tag heuer + fans.

17 likes

Ik bedoel dat de naam Porsche op veel horloges staat: horloges van enkele honderd eurodie je koopt bij de Porsche autodealers accessoire shop, Eterna Porsche Design van enkele duizend euro en nu samenwerkingen met andere merken.

:joy:

1 like

Dus de tag? :grinning: :grinning:

1 like

Die Zenith is dan wel weer gaaf :ok_hand:t2:

2 likes

Ik vind het een subtiele samenwerking dus gaat er mee door. Vind het overigens wel vreemd dat Porsche zijn naam hieraan bind terwijl ze hun eigen merk hebben
 Nu moet tag nog een normaal formaat gaan maken en dan is het good to go

2 likes

Ik vind die ‘grid’-achtige wijzerplaat eigenlijk wel stoer😂

1 like

Waar ik de samenwerking tussen Bentley en Breitling een zweem van vulgariteit op Bentley achter vond laten, vind ik dat de TAG Heuer Porsche samenwerking een zweem van vulgariteit op TAG achterlaat.

Bah.

2 likes

De toppers in hun segment, mooier wordt het niet.

Hoewel ik deze TAG Heuers er op de foto wel nog fraai uit vind zien (zeker in vergelijking met de Breitling for Bentley lijn), vind ik automerken X horloges ook iets ontzettend onauthentieks hebben.

Ten tijde van de BlackBerry bestond er ook een “Porsche design” BlackBerry. Daar doet deze introductie mij een beetje aan denken. Laten we hopen dat TAG Heuer een beter lot gegund is dan BlackBerry

2 likes

TAG Heuer heeft een paar jaar geleden ook al een samenwerking met Max Verstappen gelanceerd en dat is vrij goed aangeslagen/verkocht, dus wellicht dat we dit soort samenwerkingen met welke partner dan ook vaker gaan zien bij TAG Heuer.

Voor mij persoonlijk mist het ziel/karakter, al is het esthetisch gezien zeker geen verkeerd horloge.

Voor mij geen (marketing)samenwerkingen tussen merken in totaal ongerelateerde industrieën 
 bah :face_vomiting:

(en al helemaal niet met merken als “max verstappen”)

:joy:

Autosport en tijdwaarneming zijn juist onlosmakelijk met elkaar verbonden. Een voor de hand liggende stap om dit in een extra stuk beleving te gieten naar mijn mening. Ikzelf ben wat rustiger geworden, maar vond het meten van de topsnelheid van een auto middels een tachymeter op een horloge toch altijd erg leuk. Alsook een rondetijd klokken op het circuit (hoe onnauwkeurig en amateuristisch ook, om nog maar te zwijgen over de uitslag :joy:).

2 likes

Amen :pray::pray: vind het ook echt helemaal niets.

2 likes