Wat een nieuwe band al niet kan doen

Sinds een paar jaar heb ik een leuke Vostok diver. Zo’n Amphibia Scuba Dude ding. De standaard band was om te janken dus ik heb een 2 piece NATO van kangoeroeleer laten maken. Daarop droeg ik het horloge de laatste jaren.



Hij draagt vrij comfortabel en niet al te groot met deze band.

Onlangs kreeg ik een mail van Vostok dat ze nieuwe stalen banden hebben. Ik besloot er maar een te proberen. Net ontvangen en gemonteerd. Holy crap wat is dat horloge ineens een enorm bakbeest geworden zeg. 22m aansluiting met PCL’s. Zo’n transformatie door alleen een band had ik niet verwacht. Weet nog niet of ik echt fan ben ook.maar aardig om wat te experimenten.

12 likes

Netjes !!!

1 like

Jij hebt mij in elk geval wel fan gemaakt nu :+1:

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Horloge en horloge-band vormen zo meer een eenheid!!
Ik wens je er nog vele plezante tijden mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Staat mooi man! Hoe is de kwaliteit van deze stalen band?

1 like

Het valt me oprecht niet tegen. Voor 30 Euro inclusief verzenden is het natuurlijk geen Rolex kwaliteit. Maar hij rammelt nauwelijks, valt vrij soepel en heeft weinig speling. En hij is iets minder zwaar dan de band van mijn Steinhart OVM. Al met al een prima aankoop voor ‘erbij’.

Thanks!
Veel draagplezier :slight_smile::+1:t2:

Het is overigens deze. https://meranom.com/en/amphibian-classic/spare-parts/vostok-watch-universal-metal-bracelet-for-vostok-amphibia-22mm.html

Met de 710 end links.

So dat is nogal een verschil inderdaad! En euh die caseback, is dat custom? :smile:

Ja. Ik heb volgens mij al voor ruim 4x de nieuwwaarde aan accessoires voor dit horloge gekocht. :smiley: horloge was geloof ik 60 euro nieuw.

Transparante Caseback, custom kangoeroeleer 2 piece NATO, Seiko bezel met insert (vind ik toch wat te bulky), stalen Amphibia band, nog 1 of 2 andere Vostok bezels waaronder de huidige met oude lume pip… :smiley:

2 likes