Wat een R.O.T.-hobby toch, die horloges

Rolex - Omega - Tudor dus :joy:

Ben ik nou de enige die hebberig wordt van al het moois dat voorbij komt op HF…?
Zeg me dat het niet zo is… :grin:

14 likes

Nope heb ik ook last van :grimacing:

1 like

Ik merk dat m’n kennis groter wordt en ik daardoor ook steeds duurdere horloges interessant vind. :astonished:

1 like

Ik denk dat je de enige bent

5 likes

Ze liggen alleen in de verkeerde volgorde op de foto… :wink:

5 likes

Goed voor mijn dwangneurotisme dit.

Je RTO hobby…

6 likes

Nee, helaas niet :wink:

Het ligt puur aan dit forum.
Begin van het jaar was ik op zoek naar een horloge. Een poosje blijven hangen hier, en nu ben ik op zoek naar een tweede.

1 like

Het “vervelende” is… Als je eenmaal een iets duurder horloge hebt aangeschaft is (voor mij althans) de drempel een stuk lager om daarna een “goedkoper” horloge te kopen.
Grenzen vervagen, lijkt het. Gelukkig weet ik me nog enigszins te beheersen (praatte hij zichzelf goed :grin:).

3 likes

Mooi trio.

1 like

Half jaar geleden riep ik nog om niets aan te schaffen boven de 500 euro.

Heerlijk naïef.

3 likes

Je tikt me de woorden uit de vingers, Hans😉
Kortom mooi setje heer RDK👍

1 like

Ik heb dan waarschijnlijk het geluk dat ik het geld niet heb om dat soort horloges te kunnen kopen die jij hebt hahah. Ik hou het wel bij m’n Seiko duikers.

Same here…Eur <600…Eur <1.000…Eur >1.000…where does it end…

:blush::sunglasses:

2 likes

Eens kijken of het trio toch geen duo gaat worden… De twijfel omtrent de PO neemt weer toe.

Dat herken ik ook wel een beetje… Half jaar geleden moest ik toch even nadenken om een horloge van boven de 150 euro te kopen (ben een niet al te rijke student). Na aanmelding op het forum een mooie certina en tissot gekocht. Gister zag ik wat leuks voorbij komen en in een opwelling meteen gekocht, was toch een stuk goedkoper dan de Certina en Tissot…

15 likes

Mijn duo bevalt prima en is feitelijk genoeg.
Een AT 2500 en een Aquaracer 500m. Andere merken maar toch een vergelijkbaar duo van een alleskunner en een duiker.

Soms lonkt het triotje toch. Waarom, omdat het kan.
De Explorer en de Tudor zijn top. Die laatste maakt de PO het derde wiel…

Ze liggen op grootte… OCD is de medische term.

1 like

Heel herkenbaar. Een jaar geleden het voornemen genomen zo rond de 1000 te blijven hangen. Zit nu al tussen de 2K en 3K. Blijf hier wel een tijdje in rondklooien, veel keus en veel kwaliteit.

Mooie horloge. Welke is dat?