Wat een raar duur ding

kreeg zojuist een aanbieding om maar te kopen…
dacht het niet :slight_smile:

http://www.timeofswitzerland.com/en/Urwerk/202_Automatic_Turbines/Revolving_Satellite_UR_202-74375

2 likes

Waarom niet?

Is mss een beetje hoog gegrepen als eerste horloge Hendrik :thinking:
Mss gewoon beginnen met deze. Hou je ook wat centjes over voor een cameraatje :+1:

http://www.kijkshop.nl/product/158194/hi-tech-horloge/

8 likes

Daarom niet!

2 likes

Dank voor de tip Spoon, de groeten van Hendrik, bewust geen bezitter van een mobiele telefoon.

Ben wel benieuwd naar de reden.

Die 240 euro gaat nog wel lukken.
Maar net even in m’n portemonnee gekeken: Die resterende 66000 worden wat problematisch.

1 like

Tuurlijk heeft Hendrik wel een telefoon en camera,het enige wat hij mist is aandacht.

2 likes

Hij heeft toch een boot om dames mee te roeien?

Waar ga je die dames plaatsen? Het bootje zit al vol met Hendrik alleen…

1 like

Jammer Hendrik dat je geen tijd erop kunt lezen

Als je die € 66000,- niet hebt kan je toch een group buy opzetten. Zoek 100 man die elk 660 euro neerleggen en dan dan kan iedereen 3 dagen per jaar genieten😜

1 like

Deze draad verdient een pruim!

2 likes

Hendrik heeft wel gelijk, die rose gouden ziet er niet uit. Als je er een neemt, dan de wit gouden versie. Zit helaas geen korting op. 140.000 euri. Maar je hebt wel roterende cijfers!

1 like

Ik heb nog wel een simpel cameraatje voor je hoor.

1 like

Hendrik foto’s plaatsen ? Nee toch, we hebben hier op het forum een paar vaste waarden laten we die in ere houden. Kapitein Kirk is arm van Tissot62 krijg je een mooie spreuk en Hendrik doet geen plaatjes .

4 likes

Zo is het, en daar moet u het mee doen!

p.s. en dan ontvang ik ook nog een (automatische) eervolle vermelding van dit forum . U heeft massaal gekeken, en ik heb nog nooit een vlaggetje uit gedeeld :slight_smile:

Hulde!

Dreski, fijn dat u er naar vraagt, ik ben een luddite aanhanger, en los daar van kun je zaadbalkanker krijgen van zo n ding :innocent:
Al met al ben ik 100 jaar te laat geboren.