Wat een schatje ... #Fotoverhaal

In Nederland schijnt het zo te zijn dat als je (slechts) één dagje in de week niet werkt, zodat je je kinderen (Jordan 2 en Loïs net geboren) niet alleen in het weekend overdag ziet … het een ‘papadag’ wordt genoemd (:smiley:

Na onze wandeltocht bij Stichting AAP ging ik vermoeid naar huis. Bij aankomst ging de bel en de bezorger gaf me een pakje vanuit Saoedi Arabië :S Ik voelde me direct weer fit (:smiley:

Natuurlijk wist ik al wat het was. Namelijk 26 juli jl. had ik via een veiling (Ebay) een horloge gekocht … logisch toch :sunglasses: Even werd ik bang dat ik het niet meer zou ontvangen, maar vandaag werd ik blij gemaakt :slight_smile:

Aangenaamd verrast dat deze Seiko SNZE95J1 (circa EUR 158 normale internetprijs) er zo leuk uit zag. Echt een schatje. Trouwens, ik heb de veiling gewonnen voor EUR 78 B)-

Een echte Baby … kleiner dan mijn andere Tuna’s. Lief hè :stuck_out_tongue:

Niet iedereen houdt van Seiko 5 … ik dus wel. Zeker in de vorm van een Tuna :~

Ook in het donker staat deze baby haar mannetje (tu)

Tja, ik vind de rubberenband te groot, want deze Tuna is kleiner dan de SRP455. Hierdoor komt die Tuna uitstraling niet tot haar recht :frowning: Ook de Seiko Monsterband die ik van mijn vriend Thehaguedragon heb gekregen, past er niet echt bij. Voorlopig lijkt een Nato de oplossing :#

Ik vrees dat ik deze baby kwijt ben aan mijn andere baby of te wel, vrouw des huizes >X Eigenlijk is zij natuurlijk mijn echte schatje :}

Leuk verhaal! En eigenlijk best een leuk horloge.(tu). Ken het model helemaal niet. Maar misschien idd wat klein. Hoe groot is het? Nou ja, hij is in ieder geval goed terecht gekomen, dus.:slight_smile:

TagEd Schreef:

Leuk verhaal! En eigenlijk best een leuk
horloge.(tu). Ken het model helemaal niet. Maar
misschien idd wat klein. Hoe groot is het? Nou ja,
hij is in ieder geval goed terecht gekomen, dus.:slight_smile:

Hieronder de informatie:
Brand New Seiko Baby Tuna Can Made In Japan Case Number of 7S36-02T0.
Lume is fantastic just a little expose to the light or sun it glows brightly easily.100 meters dive depth tested. 23 Jewels on its new model design. 45mm Case diameter & 46mm with crown

Leuk speeltje

Leuke aanwinst verpakt in een nog leukere presentatie!
Veel plezier met je Seiko en papadag!:wink:

Zeer leuk verhaal, mooie foto’s en prima aanwinst!

Ps. Papadag is heerlijk! :wink:

Ja, was mijn 1e dag met 2 kleintjes. Werken is lichter hahaha. Ik geniet er wel ontzettend van. Lever, wat salaris in, dus 1 horloge maar per maand minder kopen (:smiley:

Brutus Schreef:

Leuke aanwinst verpakt in een nog leukere
presentatie!
Veel plezier met je Seiko en papadag!:wink:

Proficiat! Leuk nachtlampje voor de kleine :wink:

Mooie horloge en foto’s!

Mijn kinderen zijn 9 en 7, ik heb op woensdag een pappamiddag (al jaren). Maar steeds vaker zijn ze ergens spelen op woensdagmiddag, neem ze wel vaak mee naar de bioscoop als er een nieuwe kinderfilm is.

Hun polsen zijn nag te dun voor een serieus horloge.

Gefeliciteerd met je aanwinst je verhaal en niet op de laatste plaats je schatjes.

Leuke seiko! en leuke Jordans voor de kleine :slight_smile:

Dàt heb je weer helemaal niet verkeerd gedaan makker!

Leuk verhaal. Gefeliciteerd.

Leuk verhaal, leuk horloge (tu)

Thanks, deze had mijn neef voor zijn verjaardag meegenomen uit Chicago. Tja, hij heeft Jordans voor de komende jaren, want hij neemt regelmatig wat mee (:smiley:

Erik11 Schreef:

Leuke seiko! en leuke Jordans voor de kleine :slight_smile: