Schitterend! Van harte!
Dan kan je dit forum wel opdoeken.
Nee hoor, maar om er nu meteen een EBI van te maken…
Een EBI is het hier niet maar wel allemaal rolluiken rondom en net voor veel geld allemaal nieuwe sloten laten plaatsen (iets met kerntrekbeveiliging blabla…).
Volgens mij is ongeveer 99,9% van alle actieve gebruikers hier altijd ingelogd
Het zou alleen zijn om buitenstaanders die geen account hebben niet alles te laten lezen.
Keuze’s:smile:
Hoe moeten potentiële leden dan weten of ze wel bij dit forum willen?
Goed punt, Het hele forum hoeft niet dicht maar misschien een optie als je een bericht plaats met de keuze van: alleen zichtbaar voor leden of iets dergelijks zou ik wel wat vinden.
Daar hebben we toch Facebook voor?
Facebook? Wie gebruikt dat nog…
Dat kan, maar een account is zo gemaakt en dan is alles weer zichtbaar.
Sowieso denk ik dat het soms handiger is om bepaalde zaken niet te laten zien maar dat moet ieder voor zich weten. Zolang je nickname en verhalen maar niet herleidbaar zijn, lukt het wel. Maar dan nog is je adres weer bekend als je een bandje verkoopt aan iemand.
Ach… living on the edge dan maar hè?
Top, gefeliciteerd en veel plezier ermee
Weet ik veel. Welke ouwe zak zit nog op een horlogeforum?
Jij?
Ik ben nog een jonge God
Yep. Jij zit nog in de ontkennende fase?
Prachtig!
Delen van het forum openlaten en delen sluiten.
Ik denk dat iemand met interesse voor horloges vanzelf nieuwsgierig wordt en gaat inschrijven om meer te kunnen zien/doen.
Het is eigenlijk een beetje raar dat iedereen zomaar kan lezen wat iedereen in de collectie heeft en wie iedereen is.
Verder misschien handig dat mensen die zich inschrijven eerst verplicht moeten voorstellen.
Maar 1000 leden, 1000 meningen.
Kan me goed voorstellen dat deze nieuwe NA nu wel het juiste gevoel geeft en zo moet het zijn. Van harte gefeliciteerd en heel veel draagplezier gewenst!
Van harte en veel draagplezier!