Velen van jullie hebben 'm wel langs zien komen zo’n twee tot drie weken geleden: de Rolex Yacht-master 116622 blauw.
Maar na de teleurstelling over de zgn. “full-set” w.v. een boekje, een schakel, de prijstag en de bezelprotector bleken te missen zag ik na anderhalve week in de felle ineens een beschadiging op de wijzerplaat. Toen was ik er klaar mee en is het 2015 exemplaar retour richting professionele verkoper gegaan (ik had gelukkig uitdrukkelijk retourrecht bedongen hoewel ik dat eigenlijk ook wettelijk al zou hebben).
Ik baalde er enorm van want wat een schitterend horloge is het toch!
Om verder gez…k te voorkomen besloten nogmaals een extra investering (jaja, hou jezelf maar voor de gek) te doen en een nieuwe in de stickers aan te schaffen. He, kijk nou, Ramòn @Crownguard heeft er een op z’n site staan, NL geleverd en nog in de seals…
Verdere uitleg overbodig dus hier volgen de foto’s van het ophalen vandaag (GGRRR foto’s weer niet in volgorde.)
Met ook nog twee GMT - Masters in huis (116710BLNR Batman en 16710 Pepsi) heb ik er ook maar direct de Mondani GMT bijbel bijgekocht. De 116710BLNR Batman is dus m’n eigen exemplaar…
Die Ramon is er maar druk mee. Zijn we elkaar net misgelopen waarschijnlijk. Veel plezier ermee. Heb zelf ook zo’n Mondani naslagwerk aangeschaft. Mooi hoor!
Van harte,
wat betreft inbrekers, huisinsluipers, overvallers en weet ik veel wat voor gespuis…
Zou het niet veiliger zijn om bepaalde topics alleen ingelogd te kunnen inzien @Jur ?