Wat? Emveezet alweer stickers pellen van een Rolex Yacht-master?

Hallo horlogevrienden,

Velen van jullie hebben 'm wel langs zien komen zo’n twee tot drie weken geleden: de Rolex Yacht-master 116622 blauw.

Maar na de teleurstelling over de zgn. “full-set” w.v. een boekje, een schakel, de prijstag en de bezelprotector bleken te missen zag ik na anderhalve week in de felle :sunny: ineens een beschadiging op de wijzerplaat. Toen was ik er klaar mee en is het 2015 exemplaar retour richting professionele verkoper gegaan (ik had gelukkig uitdrukkelijk retourrecht bedongen hoewel ik dat eigenlijk ook wettelijk al zou hebben).

Ik baalde er enorm van want wat een schitterend horloge is het toch!

Om verder gez…k te voorkomen besloten nogmaals een extra investering (jaja, hou jezelf maar voor de gek) te doen en een nieuwe in de stickers aan te schaffen. He, kijk nou, Ramòn @Crownguard heeft er een op z’n site staan, NL geleverd en nog in de seals…

Verdere uitleg overbodig dus hier volgen de foto’s van het ophalen vandaag (GGRRR foto’s weer niet in volgorde.)

Foto’s van wel een “full-set” :wink:

De “pel” foto’s volgen…

Met ook nog twee GMT - Masters in huis (116710BLNR Batman en 16710 Pepsi) heb ik er ook maar direct de Mondani GMT bijbel bijgekocht. De 116710BLNR Batman is dus m’n eigen exemplaar…

Ramon deed er vervolgens deze ook nog bij. Oordeel zelf welke het mooist is: de dochter van of de PP (of mijn Batman natuurlijk :wink: ).

48 likes

Een echte Crownguard tas!

Heb ik nooit gehad :triumph::smile:
Veel hernieuwd draag plezier!

2 likes

Balen zeg! Hopelijk heb je meer geluk met de nieuwe. Schitterend horloge!

1 like

Topper Marco! Horloge en Ramòn, beide. Geniet ervan!

1 like

Topper hoor. Hopelijk blijkt deze wel gewoon goed te zijn. Geniet ervan!

1 like

Nou alleen je adres nog ff en we kunnen 4 Rolexen komen halen :sunglasses:

3 likes

Tweede keer goeie keer! Geniet van het pellen :smiley:

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
“Eind goed al goed”.
Een voortvarend resultaat, kan ik wel stellen!!
Ik wens je er een langgerekte polstijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Die Ramon is er maar druk mee. Zijn we elkaar net misgelopen waarschijnlijk. Veel plezier ermee. Heb zelf ook zo’n Mondani naslagwerk aangeschaft. Mooi hoor!

1 like

Dat zit er dik in. Ik vertrok zo rond 12.00 uur. Jij was er niet om een Fossil op te halen neem ik aan?

1 like

Geniet van deze smetteloze aanwinst :ok_hand:

1 like

Hmm, moet er niet aan denken… Zowel niet goed- als kwaadschiks… breng nou ff niet iemand op een idee zeg…

2 x GMT en 2 x YM, ze blijven allemaal want ze zijn voldoende verschillend voor mij.

3 likes

Genieten! Ik koop ook alleen nog maar nieuw en bij Ramon is het altijd fijn om even op de koffie te gaan :wink:

1 like

Top !! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
:sunglasses:

1 like

Veel plezier met deze prachtige nieuwe aanwinst!

1 like

Haha jawel, een fossil! Dat scheelt dan weer inbrekers :joy: Ik kwam om 12.05 uur…

2 likes

Van harte,
wat betreft inbrekers, huisinsluipers, overvallers en weet ik veel wat voor gespuis…
Zou het niet veiliger zijn om bepaalde topics alleen ingelogd te kunnen inzien @Jur ?

2 likes

Gefeliciteerd!
Geweldig mooi!:heart_eyes::+1:

1 like

Nog steeds prachtig! :ok_hand:

1 like

Wellicht dat de degene die een bericht plaatst daar eerst over nadenkt?

2 likes