Wat er allemaal mis is met de Apple Watch, een externe review

Ik kwam dit gebruikersverslag van de Apple Watch tegen. Leuk verwonderverslag van Francisco van Jole, Geef mij maar een ‘ouderwets’ mechanisch klokkie.

http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/32414_wat_er_allemaal_mis_is_met_de_apple_watch/

1 like

Lekker de boel eens nuanceren.:slight_smile:

Want, ja… ’ het moet en het zal allemaal ’ , maar ik kan mij er wel in vinden.:wink:

Dank voor het posten.

'k heb 't artikeltje gelezen… en ik kon een gniffel zo nu en dan niet meer onderdrukken… mijn “Smartste” horloge is de P1lot One… die Slurpt de hele dag licht op, om er voor te zorgen dat ik em zodra het donker wordt nog steeds af kan lezen… hoef em niet aan te raken of niets… :smile:

Geinig artikel. Moest ook af een toe grinniken.

Deze quote is natuurlijk dodelijk :smile:

Wat er mis mee is? Er zit geen manufactuur in!

1 like

Apple watch is voor fashion victims.

Ik weiger traceable-consuptie-unit te worden van dit soort firma’s.

Daar komt bij, they know they’r suckers themselves,
hebben lak aan wetgeving en ze betalen honderden miljoenen schikking
teneinde hun pad te volharden.

Liever een mooi klokie voor mij

Mooi weekend! :+1:

Haha, mooi artikel en ik denk dat hij de spijker op zijn kop slaat. Leuk dat het allemaal kan tegenwoordig maar nuttig? Ik moet het nog zien…

Naar wat ik begreep uit het artikel, werkt de Apple watch niet standalone… maar lopen veel applicaties via bluetooth gesynchroniseerd met je Iphone… moet je dus altijd je Iphone ook nog op zak hebben om bepaalde applicaties te kunnen gebruiken… “What’s the Fcuking use?”…

in mijn ogen is het dan niet meer dan een extern beeldscherm voor je telefoon…