Wat gaan we dragen in 2019

Ten2two ligt mijn ex op vouwsluiting.
Ik zeg doen!

Ik zou wel eens een IWC willen proberen.

Deze. Men’s watch .

1 like

Ik heb werkelijk geen idee wat er nog gaat komen in 2019. Zal vast wel iets op mijn pad komen.
Wellicht zelfs iets van mijn MWF (Most Wanted Fugitives). :wink:

1 like

Goed vooruitzicht! Voor veel minder dan helft van het bedrag voor de CWC kan je ook deze (wel quartz dan, anders de PRS-3 van TimeFactors) Zeno PRS-3 (broadarrow) met datum vinden. Kan je ook banden swappen, lukt niet met fixed bars van de CWC. En saffier ipv glas.

Met 11,8mm ook de platste 30 bar-duiker die ik ken.

1 like

Deze vind ik wel leuk om "er bij "te hebben:

2 likes

Deze?
:man_shrugging:t4:

11 likes

Poehee, moest ff goed kijken waar de wijzers zitten :sweat_smile:

In het “echie” zal het wel wat duidelijker ogen, hoop ik :slight_smile:

1 like

Waarschijnlijk dan nog steeds deze, tenzij ik weer eens de flipperitus krijg. :see_no_evil:


Maar tevens op de rubber Tropic band…

image

6 likes

2019 is pas over 50 dagen hé :rofl:

1 like

:laughing: I know…:sunglasses:

1 like

Geef mij dan even een seintje :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha…ja doen we. :+1:

Ik zit al best een tijdje te kwijlen bij dit

Maar ik zie mijzelf nooit 8k uit de pocket trekken voor een horloge dus deze maakt,hoewel minder verfijnd,meer kans :yum:
Moet dan nog wel een morele grens over.

IMG_5880

Dit weekend in Maastricht bij een juwelier lag er 1 in de etalage.
Ik: kijk schat ziet dit er niet geweldig uit,kost helaas 8k
Schat:ik durf het bijna niet te zeggen maar die heb je toch al

Ze bedoelt deze :joy::joy:

Zalig als je virusvrij bent :grin:

3 likes

Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. @Klokkengek en ik delen allebei dezelfde holy grail, mijn interne dillema is alleen dat ik nog niet klaar ben voor mijn end game. Ik wil het eindstation nog niet bereiken. Them struggles :man_facepalming:t2: Pfff, degene die zegt dat wij het makkelijk hebben krijgt van mij een tros vingers op zijn wang.

Ik ga een Root Beer GMT-Master kopen in 2019 en deze tzt samen met de DJ omwisselen voor een Day-Date wanneer het is tijd is en ik mij waardig genoeg voel om dat stijltje te rocken.

Ik wil deze zoooooooo graag gehad hebben en een Day-Date zal ik nooit meer kunnen verkopen. Het gaat een 16753 worden vanwege het plexi en het liefst met een nieuwere service dial.

Zucht. Fuck wat lekker. Ik zal zorgen dat ik voor een NA topic een spierwitte tweedelig heb met brede lapellen, een fuchsia hemd en een paar lichtbruine bordeelsluipertjes zodat ik lekker de zomer van 2019 in kan.

13 likes

Rolex explorer 1 hoop/denk ik.

1 like

De DJ van @HanDavinci. Vorig weekend even op proef gehad.

Ik kan hem er zo makkelijk rocken als Han mijn Lord Marvel. Eigenlijk zijn wij gewoon geweldig.

8 likes

Wat zie die er toch heerlijk uit zo. Ik ben al een half jaar verliefd.

2 likes

Die kun je best goed hebben! :shushing_face:

2 likes