Ten2two ligt mijn ex op vouwsluiting.
Ik zeg doen!
Ik heb werkelijk geen idee wat er nog gaat komen in 2019. Zal vast wel iets op mijn pad komen.
Wellicht zelfs iets van mijn MWF (Most Wanted Fugitives).
Goed vooruitzicht! Voor veel minder dan helft van het bedrag voor de CWC kan je ook deze (wel quartz dan, anders de PRS-3 van TimeFactors) Zeno PRS-3 (broadarrow) met datum vinden. Kan je ook banden swappen, lukt niet met fixed bars van de CWC. En saffier ipv glas.
Met 11,8mm ook de platste 30 bar-duiker die ik ken.
Poehee, moest ff goed kijken waar de wijzers zitten
In het “echie” zal het wel wat duidelijker ogen, hoop ik
Waarschijnlijk dan nog steeds deze, tenzij ik weer eens de flipperitus krijg.
Maar tevens op de rubber Tropic band…
2019 is pas over 50 dagen hé
I know…
Geef mij dan even een seintje
Haha…ja doen we.
Ik zit al best een tijdje te kwijlen bij dit
Maar ik zie mijzelf nooit 8k uit de pocket trekken voor een horloge dus deze maakt,hoewel minder verfijnd,meer kans
Moet dan nog wel een morele grens over.
Dit weekend in Maastricht bij een juwelier lag er 1 in de etalage.
Ik: kijk schat ziet dit er niet geweldig uit,kost helaas 8k
Schat:ik durf het bijna niet te zeggen maar die heb je toch al
Ze bedoelt deze
Zalig als je virusvrij bent
Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. @Klokkengek en ik delen allebei dezelfde holy grail, mijn interne dillema is alleen dat ik nog niet klaar ben voor mijn end game. Ik wil het eindstation nog niet bereiken. Them struggles Pfff, degene die zegt dat wij het makkelijk hebben krijgt van mij een tros vingers op zijn wang.
Ik ga een Root Beer GMT-Master kopen in 2019 en deze tzt samen met de DJ omwisselen voor een Day-Date wanneer het is tijd is en ik mij waardig genoeg voel om dat stijltje te rocken.
Ik wil deze zoooooooo graag gehad hebben en een Day-Date zal ik nooit meer kunnen verkopen. Het gaat een 16753 worden vanwege het plexi en het liefst met een nieuwere service dial.

Zucht. Fuck wat lekker. Ik zal zorgen dat ik voor een NA topic een spierwitte tweedelig heb met brede lapellen, een fuchsia hemd en een paar lichtbruine bordeelsluipertjes zodat ik lekker de zomer van 2019 in kan.
Rolex explorer 1 hoop/denk ik.
De DJ van @HanDavinci. Vorig weekend even op proef gehad.
Ik kan hem er zo makkelijk rocken als Han mijn Lord Marvel. Eigenlijk zijn wij gewoon geweldig.
Wat zie die er toch heerlijk uit zo. Ik ben al een half jaar verliefd.
Die kun je best goed hebben!