Wat gaan we dragen in 2019

Zeker. Een onverzorgd baardje, zo’n Batman tattoo in de nek en een zwarte hoodie is zo geregeld. Dan is het plaatje compleet. :sunglasses:

1 like

16753​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Staat bij mij ook op het lange termijn lijstje :wink:

2 likes

Ik vind alles wat je zegt altijd prima knul, maar

De baard van deze Flip McFlashy ziet er prima uit.

Thank you very much.

2 likes

Je hebt het vast al eens ergens gezegd maar ik ben oprecht geïnteresseerd naar jouw most wanteds, en misschien nog wel meer naar het waarom. Met jouw collectie…man man :heart_eyes:

2 likes

Ha kerel,

Inderdaad delen we de Grail! :wink::smiley: Die Day Date met blauwe plaat is ook heel prachtig en verleidelijk voor mij…:heart_eyes:

Ik denk wel dat ik het met jouw overweging wat betreft de ‘end game’ eens ben. Je hebt nog zoveel moois te dragen, voordat de grail moet komen. Je hebt alle tijd. Die Root Beer is trouwens een heel mooie keuze en inderdaad wellicht een goede aanloop voor… de Day Date. :wink::ok_hand:

2 likes

Dat wil ik zien! TOP! :sunglasses::+1:

1 like

2019 is nog ver, momenteel geniet ik met volle teugen van de huidige collectie en de 1601 krijgt veel polstijd, maar merk dat ik toch weer met een half oog aan het kijken ben naar nieuwe toevoegingen…:roll_eyes:
Zo zou ik graag eens de oris 65 op staal proberen. Mooie maat met 40mm.
image

Daarnaast merk ik dat rolex me toch trekt, ik zou dan denk ik voor een 114300 gaan, dark rhodium of blauw
imageimage

Maar de grootste kans maakt momenteel een gouden seamaster 600, lijkt me een geweldig horloge :heart_eyes::heart_eyes:
image

Dus inderdaad ga ik ook voor kleiner en probeer ik wat minder impulsaankopen te doen (maar dat is zo leuk!!) :confounded:

7 likes

Mooi om te zien wat voor plannen jullie hebben voor 2019.
Her geeft mij in ieder geval ook weer de nodige inspiratie en inzichten.

Ik draag komend jaar deze…

En als het zakelijk een mooi jaar wordt dan komt er een Rolex Datejust 41 White Gold/Steel Blue bij.

images

6 likes

Aanvulling! Ik wil dit type Vostok Amphibia, wijzerplaat met het Sint George lint en 1945-1985 erop, de herdenkingseditie voor 40 jaar einde “Grote Patriottische Oorlog”
russian-military-divers-watch-vostok_360_16cd2f4bd7183972b33019cf7a462df6

4 likes

Na veel wikken en wegen ben ik er uit wat ik ga dragen in 2019 .De Oris of toch de Seiko?

Vandaag binnen gekregen de SBDX001 MM 300.

6 likes

Dit jaar nog één vintage pontiac in bestelling maar dan ga ik weer eens achter de modernere pontiac’s aan, daar ik de “holy grails” al reeds in bezit heb kan ik het nu rustiger aan doen en uitkijken naar wat pontiac in de toekomst nog brengt.:star_struck::yum:

Ook heb ik nog een tweede voorkeur van horloge en dat is de citizen, ook hier moet ik nog ééntje binnen krijgen en dan is mijn “grail” van dit merk compleet. :+1::rofl:

Op zeer korte tijd (half jaartje) ben ik de gelukkige eigenaar van mijn kleine verzameling horloges, deze gaan natuurlijk nooit meer weg, dit zijn de “keepers” en deze hebben dan financieel geen waarde meer voor mij omdat deze in bezit blijven totdat mijn “kaars” uitgaat maar hebben stuk voor stuk wel een draagplezier en emotionele waarde waar ik van geniet. :grin::+1:

Nu ben ik laatst een oude “bekende” in een schuivenkast tegen gekomen, misschien ken je dat wel, je koopt snel een spotgoedkoop horloge in de “aldi” omdat het batterijtje in de vorige het opgegeven heeft en het goedkoper is om gewoon een nieuwe te kopen. En je laat de “oude” dan maar in de kast liggen :rofl:, zo ben ik er dan bij uitgekomen en dacht dan dat dit niet het enige horloge moet zijn dat hier ergens moet rond slingeren. :thinking:

Dus eenmaal de zolder, de kelder, de kasten en schuiven afgeschuimd te hebben vindt ik natuurlijk een paar vergane glorie polshorloges.
Volgende stap is natuurlijk even kijken wat deze gaan doen als ik er dan wel een batterijtje in vervang, werken ze terug dan even opkuisen een nieuw bandje erop (indien nodig) en ook deze mogen dan mee in de vitrinekast… wel op een “aldi rekje” of course want ook deze hebben mij ooit in het leven gehouden nietwaar?:smiley: :sunny:

dit zijn dan de verloren “schaapjes”

het metalen bandje gaat een lederen worden en het lederen een metalen :wink: :smile:
Of ik ze nu terug ga dragen vraag je? Ja hoor, als ik eens in de tuin ga werken! :face_with_raised_eyebrow::smirk::smiley:

2 likes

Voor mij dit jaar ook nog dit om te dragen.

1 like

Beide zijn erg mooi, hoewel ik streepjes meestal het mooiste vindt, neig ik in dit geval naar de Romeinse cijfers van de bovenste met de witte dial. Veel plezier met met het uitzoeken Harry!

1 like

Dank je wel Hans! :blush: Ik ben het helemaal met jouw overweging eens. :+1:

1 like

Ik moet echt ophouden met realistische doelen stellen :cold_sweat:.



(Een) Rolex komt er waarschijnlijk ook nog wel bij dit jaar mag dan zou ik een groot deel van de collectie moeten verkopen.

2 likes


Vanaf Maandag

3 likes

Gefeliciteerd ziet er gaaf uit.

1 like

hoi, ik neem aan dat er toch enige emotie in je collectie zit anders zouden ze niet in je bezit zijn veronderstel ik :wink:
dus raad ik je aan iets langer door te sparen voor datgene dat je wil bereiken :grinning: zodat je later geen spijt krijgt van eventuele verkopen :smiley:
want zoals het spreekwoord zegt; spijt komt altijd te laat :disappointed_relieved:
en zoals ik kan zien heb je een verdomd mooie klokjes in je bezit :smiley:
maar dit is enkel maar mijn mening, je moet doen wat je hart ingeeft natuurlijk :smile:

Deze

5 likes