Wat gaan we kopen van de bonus 2021/22

Whahahahah, zit er voor mij niet in helaas. Zelfs geen auto van de zaak terwijl ik toch minimaal 3000 km per maand rij om te mogen werken. :thinking:

Heb je er al eens om gevraagd?

Bij mij komt er ook een 13de maand en bonus binnen. Een Seamaster Diver 300 (blauw of zwart) staat al lang op mn verlanglijstje.

Momenteel zit ik in een bijzondere situatie en ik heb al aangegeven dat ik volgend jaar, na de verhuizing van het bedrijf, iets anders ga doen. Zal een bonus en 13e maand bespreken bij de onderhandelingen. :grin:

Geen horloge dit jaar, ik denk meer aan een nieuwe fiets, iets van Stella of Baboo ofzo.
Of een nieuwe Senseo bij de Blokker als ik wat geld bij mijn DE punten leg.

5 likes

Nu ik nog een keer lees denk ik dat ik je sarcasme even heb gemist :sweat_smile:

2 likes

Hier is de bonus alweer op.
Dak van carport, 2 dakkapellen en aanbouw moest vervangen worden incl wat reparaties.
Niet leuk, helaas wel nodig :frowning_face:

Lekker zwaar brilleke

1 like

Bij mijn werkgever al 8 jaar een kadokaart van €40. Daarbij wordt blijkbaar nooit aan inflatie gedaan.optimisten zeggen dan dat je een gekregen paard niet in de bek moet kijken. Kan zijn , ik vind het ronduit krenterig.

2 likes

Het is niet anders. Gelukkig heb ik een groot hoofd. En een grote neus.

1 like

Ik heb twee werkgevers, dus ik krijg twee keer een bon van 40 euro, winst! :joy: :joy: :joy:

3 likes

Welke bonus? Ben al blij dat ik iedere maand m’n salaris krijg overgemaakt :joy:

1 like

Dit jaar krijg ik een bonus/beloning voor mn functioneren en dat gaat naar een nieuwe vloer op de 1e verdieping. Laminaat eruit, egaliseren en pvc erin. Goed besteed dus !

En waarschijnlijk krijgen we dit jaar weer bonnen van de blauwe onlinewinkel. Alst meezit 3 bonnen van 50 euro van de afdeling en dan waarschijnlijk nog een bon of bonnen van de organisatie zelf + een eindejaarsuitkering. Ik kan er altijd wel iets mee. :smile:

1 like

Altijd toch :wink:

1 like

Ik krijg wel een 13de maand maar die is alweer op :face_with_peeking_eye: mooie Bianchi gekocht voor de broodnodige beweging…zitten is het nieuwe roken etc​:no_smoking:

1 like

Top fiets, in het groen?

Ik krijg geen 13de maand als je met pensioen bent :face_exhaling:

2 likes

13e maand? Pff :grinning:

:grin:

3 likes

Zeker, Celeste groen/blauw. Mooiste kleur voor een fiets. Het is stiekem ook de enige reden dat ik dit merk gekocht heb puur voor de kleur😉
Rest is bijzaak…

1 like

Lekkah!