Wat gaan we kopen van de bonus 2021/22

Het viel me op dat het jaarlijkse ‘Wat gaan we van de Bonus kopen’ topic er nog niet is.
Nu 2021 afgesloten is, zal voor sommige van ons inmiddels duidelijk zijn wat de bonus over 2021 is.

Dus mijn vraag, wat koop je van je bonus?
(Of heb je reeds gekocht in goede hoop op de grote hoop)

Ik trap af met m’n eindejaars present voor mezelf.

Dus gooi ze er maar in, van FlikFlak tot Patek, van Pagani Design tot AP.

37 likes

Heel fraai. Maar eh…
Stond @rlc niet voor jou op de wachtlijst voor dit model Datejust?

7 likes

Werk in de zorg en heb mijn 13e maand alvast opzij gezet voor de aankomende vakantie in mei :wink:

31 likes

Lekkere DJ. Iedereen wil jubilee en fluted. Dit is lekker anders. Was dit ook jouw eerste voorkeur?

Voor mij even geen nieuwe horloges van de bonus. 2021 stond al in het teken van een hoop nieuwe horloges…

:joy:

Mijn bonus is dat mijn vrouw tegenwoordig nachtdiensten draait :partying_face: #PS5

61 likes

Ook heel belangrijk! ZORG ook goed voor jezelf naast het belangrijke werk dat je voor anderen doet.

4 likes

Geen bonus helaas over 2021… Het neigt eerder naar “welk horloge moet je verkopen uit de collectie”, maar gelukkig is er weer licht aan de horizon!

Mooie aanwinst, van harte!

5 likes

Dan heb jij het beter voor elkaar dan ik :grin:

1 like

Jij bent toch de vaste nachtdienst? Ik zou het niet kunnen hoor :sweat_smile:

1 like

Ik heb van m’n bonus een game laptop gehaald. Waarom? Gewoon omdat het kan. M’n bonus was nog droger dan een rozijn, dus een nieuwe rolie zat er niet in van die stuivers. :stuck_out_tongue:

5 likes

Jep ,al 20 jaar . 7 nachten werken en dan 7 dagen vrij :upside_down_face:
Om de week een heel lang weekend :smile: en 1 week vrij nemen is dan dus 3 weken vrij .

8 likes

In welk werkveld?

1 like

Ik doe momenteel in rotatie 7 nachten,2 dagen thuis, 7 namiddag,2 dagen thuis,7 vroegen en dan 3 dagen thuis. :sweat_smile:
Dus ik snap hoe zwaar het soms kan zijn, chapeau dat u dit al 20 jaar doet!
Gelukkig wel door dit systeem 63 dagen vrije keuze verlofdagen, dat is ook de voornaamste reden dat ik het doe aangezien ik graag normaal gezien elk jaar een 5 tal weken naar een land wil reizen om deze te verkennen.

4 likes

Godsamme klinkt op zich best goed. Gelukkig kunnen we van de zorgbonus een paar bandjes kopen :see_no_evil::sweat_smile:

2 likes

In de zorg als verpleegkundige ,nu de laatste paar jaren in de verslavingszorg maar heb echt in alle takken van de zorg gewerkt.

Hahaha ja man , heb nu een rustig stekkie ,de helft van de werktijd zit ik op het forum of Netflix :laughing:

Heb ik vroeger ook gedaan ,maar dat is veel zwaarder dan dat ik nu doe hoor.
Heb nu regelmaat en veel minder omschakelen.

6 likes

Ik heb al een DJ met fluted en jubilee :man_shrugging:

Klopt, maar soms moet je de AD ook een bonus geven :wink:

4 likes

Je zit hier precies midden in je doelgroep :joy::joy:

11 likes

Wel mooi dat er flink wat vrije dagen tegenover staan.

1 like

Werk in deeltijd maar maak in 1 week 7 diensten van 9 uur .
Dus de week erna gewoon vrij.

2 likes

Schitterend horloge! Staat je goed! Ik hoop dat die van mij snel geleverd wordt.

2 likes