Wat gaan we kopen van de bonus 2021/22

Ja hier verpleegkundig ambtenaar. Als ze mij vragen wat ik doe dan zeg ik: “zo min mogelijk”.

Helaas kan ik zelden Netflixen in de baas zijn tijd :joy:

2 likes

Je weet het Ralph, ook jouw favoriete verkoper bij Schaap verdient een bonus.
Dus ga er heen, tegen sluitingstijd. Loop naar hem toe, zak langzaam op je knieën en terwijl je hem aankijkt zeg je “ook jij verdient een bonus dit jaar”

en Dan poets je z’n schoenen

Het is de moeite waard, met de huidige prijzen verdient niemand zo snel een paar K extra.

7 likes

Moet dit topic niet in het groene gedeelte?

Kon er net vanaf :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Deze twee

Ben alleen bang dat ik ook de bonus van 19/20 en 20/21 erbij moet halen…

14 likes

:ok_hand: Toffe horloges

:joy:

1 like

Ik had een 20 euro Amazon gift card … Maar een tientje bijgelegd en een LP gekocht. :wink:

29 likes

Bonus?

wat is dat?

3 likes

Als vakkervuller bij de AH is elke dag een bonus

44 likes

De eindafrekening van mijn letselschade zit er na 3 jaar aan te komen, wellicht wat extra storting op de horlogerekening?

7 likes

Welke plaat is dat? De artwork is me onbekend…

Mooie Rega, en zie ik daar een Hana als element?

Hier ook altijd platen erbij als voorrang. Dan met de overschot nog een beetje bijsparen.

1 like

Lekker hoor!

1 like

Mooie draaitafel!

Elyzium van Fields of the Nephilim. Het element is een TAD Excalibur Black. Worden wel door Hana gefabriceerd volgens mij, maar de body is afgestemd om een drop-in vervanger te kunnen zijn voor Rega cartridges. Fijn element met shibata slijping. :slight_smile:

3 likes

Fancy! Handig ook die automatische uitlijning . Ik ben op zich niet de grootste Rega fan, maar hoe je met hun elementen direct kan uitlijnen is wel hun grootste troef.

Dat album ga ik eens opzoeken. :slightly_smiling_face:

Ik heb een tweedehands horlogedoos via het forum gekocht van mijn bonus. Welgeteld €5 (en €6,75 verzendkosten). Toen was het geld op.

oke, oké, de rest van het geld is richting de verbouwing van het huis gegaan

4 likes

Ik krijg geen bonussen.
Maar wel van jullie HF’ers een bonus wegens 3 jaar lang HF strip. En daar heb ik een ECU voor mijn mx5 van gekocht. :partying_face::+1:

13 likes

Mooie aanwinst!

Ik kreeg o.a. een bedrag in cadeaubonnen. Daar heb ik dit van gekocht.

Vandaag weer om de pols :smiley:

8 likes

En nog vaak 2 halen 1 betalen.

Albert Heijn bonus telt niet @anon48992708EV :wink:

1 like