Wat gaan we kopen van de bonus 2021/22

Ik elke week bij de Albert Heijn.

Edit, @Parachrom, great minds think alike!

1 like

Te laat joh, beetje sneller tiepen :joy:

:sob:

1 like

Nadat ik de tranen uit m’n ogen heb gewreven na het zien van het bedrag dat de belasting inpikt van mijn bonus, bleef er nog een centje over voor deze met wat extra banden.

8 likes

Mijn bonus van 2021 en 2022 gaan naar

:sweat_smile:

2 likes

Heb vorig jaar een leuke Datejust gekocht en een auto voor de vrouw. Bonus goed besteed. Dit jaar wordt het spannend. We gaan hoogstwaarschijnlijk verhuizen en dan is het de vraag, gaan we voor een nieuwe keuken of een nieuwe horloge. Ik zal compromis moeten sluiten.

1 like

Haha…welke bonus :clown_face:

Energierekening met E400 per maand omhoog

2 likes

Ik ben gestopt met een voorschot (al wel 2x 26 euro betaald) voor de rest van het jaar aangezien ik anders een bedrag van 400 euro teruggestort zou krijgen als mijn energiebedrijf niet failliet gaat.

1 like

Run jij een weeshuis ??? :kissing_smiling_eyes:

1 like

Zit er graag warmpjes bij. :grinning:

1 like

Was maar waar… :point_down:t2:

https://www.horlogeforum.nl/t/energiebedrijf-failliet-help/371702/121

1 like

Het is alweer bijna 6 jaar geleden dat ik een winstuitkering kreeg van mijn huidige werkgever. Hopelijk over een jaar weer eens als de markt aan trekt. :sweat_smile: Dus helaas nog niets kopen van de bonus want 0.

1 like

Bonus Bonanza!

En de Zenith Tipo van Brick!

Maar er zijn ook weer 4 horloges de deur uit:

Man wat zit die Breitling Chronomat k :face_with_symbols_over_mouth: t zeg…

18 likes

De bonusuitkering bij mijn werkgever vind altijd in Maart plaats. Heb goede verwachtingen, daar er reeds in December een “extra” bonus uitgekeerd is vanwege de goede resultaten in 2021.
Leuke extra’s voor de “horloge pot”, die ik asap hoop te spenderen aan een nieuwe DJ36.

1 like

Hij is wel mooi die breit

1 like

DJ36 is nice. Volledig staal? Of fluted

Bonus voor dit jaar is een uniek horloge die in kleine oplagen gemaakt wordt en in de midrange zit kwa prijs. Ga nog niet zeggen welke.

Bonus ? Een bonus is voor amateurs…


Dit zijn pas bedragen :grin:

8 likes

@FRank71 so jij hebt mazzel snel al je persoonsgegevens en kopie ID naar die gast sturen !

1 like

Heb ik al gedaan, en een voorschot voor de kosten uiteraard ook :+1:t2:

2 likes