De kogel is door de kerk. Mijn tag carrera calibre s en mijn pluton gaan er uit en ik wil er iets anders voor tergkopen. Budget 1500-2000. Mag automaat of quartz zijn. Zit nu te denken aan een seamaster planet ocean.
Geen titanium, band mag leer, rubber of staal zijn. Liefst een wat sportief horloge.
Iemand tips/ ideeën wat er zoal vergelijkbaar met de PO te koop is voor mijn budget?
Op het verkoopgedeelte staat een mooie speedmaster te koop!.
Trouwens, mijn Omega Seamaster GMT staat er ook nog. Omdat jouw horloges niet mijn smaak zijn niet te ruil, maar wel te koop.
Frosty Schreef:
De kogel is door de kerk. Mijn tag carrera calibre
s en mijn pluton gaan er uit en ik wil er iets
anders voor tergkopen. Budget 1500-2000. Mag
automaat of quartz zijn. Zit nu te denken aan een
seamaster planet ocean.
Geen titanium, band mag leer, rubber of staal
zijn. Liefst een wat sportief horloge.
Iemand tips/ ideeën wat er zoal vergelijkbaar met
de PO te koop is voor mijn budget?
De Planet Ocean is een prachtig horloge dus als je daar al een tijdje aan denkt zou ik dat zelf wel doen, tenzij je nu echt aan het twijfelen bent gebracht door de Black Bay Dan zou ik er nog een tijdje over nadenken.
Heb je bij de PO wel al een idee welk formaat je wilt en of je de oude versie of de huidige keramische versie wilt hebben? De oude is gebruikt soms net in je budget te vinden namelijk.
Wel heb ik verhalen gelezen dat sommige leden in ieder geval de 42mm-versie als een tonnetje ervaren, dus het is misschien een tip om de horloges wel eerst even te passen als je de knoop wilt gaan doorhakken
Ja de BlackBay was eigenlijk niet in me opgekomen. Was voor mij niet de meest voor de hand liggende keuze, maar hoe meer ik er naar kijk, dest te aantrekkelijker ik m vind.