Wat gaat het worden?

De kogel is door de kerk. Mijn tag carrera calibre s en mijn pluton gaan er uit en ik wil er iets anders voor tergkopen. Budget 1500-2000. Mag automaat of quartz zijn. Zit nu te denken aan een seamaster planet ocean.
Geen titanium, band mag leer, rubber of staal zijn. Liefst een wat sportief horloge.

Iemand tips/ ideeën wat er zoal vergelijkbaar met de PO te koop is voor mijn budget?

Ik hoor graag wat jullie tips zijn.

Gr. Rick

Ik denk dat de PO een geweldige keuze is!

Op het verkoopgedeelte staat een mooie speedmaster te koop!.

Trouwens, mijn Omega Seamaster GMT staat er ook nog. Omdat jouw horloges niet mijn smaak zijn niet te ruil, maar wel te koop.

Frosty Schreef:

De kogel is door de kerk. Mijn tag carrera calibre
s en mijn pluton gaan er uit en ik wil er iets
anders voor tergkopen. Budget 1500-2000. Mag
automaat of quartz zijn. Zit nu te denken aan een
seamaster planet ocean.
Geen titanium, band mag leer, rubber of staal
zijn. Liefst een wat sportief horloge.

Iemand tips/ ideeën wat er zoal vergelijkbaar met
de PO te koop is voor mijn budget?

Ik hoor graag wat jullie tips zijn.

Gr. Rick

Tudor Black Bay. Weer eens wat anders.
Overgens de Omega PO is wonder schoon.
Succes met je keuze

Timebandit Schreef:

Tudor Black Bay. Weer eens wat anders.
Overgens de Omega PO is wonder schoon.
Succes met je keuze

Die is inderdaad ook schitterend. Mis alleen de datumaanduiding… Wel echt heel mooi. Ik dacht alleen dat deze voor Mij budgetoverschrijdend was?

Kom de Tudor tegen voor 2600,-- euro nieuw.
Omdat hij geen datum heeft vind ik hem mooi in balans.
Kan wel begrijpen als je dat te onpraktisch vindt.

Tja een PO…, waarschijnlijk een prima horloge, hoor. Maar de originaliteitsprijs verdient deze keuze niet, natuurlijk.:wink:

Deze vind ik erg fraai en hij zit ook nog eens helemaal aan de onderkant van je budget.

Of toch de, onlangs nog ruimschoots bediscussieerde MM…

Die blackbay is steeds meer tot mijn verbeelding aan het spreken. Heb een plaatje gezien met een vintage bandje… Te mooi.

Maar even laten rusten.
Nog andere ideeën?

Gr.

Ja, doorsparen. Die PO zal altijd in je hoofd blijven spoken.

Frosty Schreef:

Die blackbay is steeds meer tot mijn verbeelding
aan het spreken. Heb een plaatje gezien met een
vintage bandje… Te mooi.

Maar even laten rusten.
Nog andere ideeën?

Gr.

Ideeen en mogelijkheden te over, maar met jouw beoogde budget is er heel erg veel moois te koop. Zeker als quartz en automaat beide optie zijn…

Seamaster, colt2, speedmaster, seawolf, tudor heritage (wat duurder), PO, sinn, hamilton, damasko…de keuze is reuze!

Als de PO je eerste ingeving is, zou ik daar voor gaan.

De Planet Ocean is een prachtig horloge dus als je daar al een tijdje aan denkt zou ik dat zelf wel doen, tenzij je nu echt aan het twijfelen bent gebracht door de Black Bay :wink: Dan zou ik er nog een tijdje over nadenken.

Heb je bij de PO wel al een idee welk formaat je wilt en of je de oude versie of de huidige keramische versie wilt hebben? De oude is gebruikt soms net in je budget te vinden namelijk.

Wel heb ik verhalen gelezen dat sommige leden in ieder geval de 42mm-versie als een tonnetje ervaren, dus het is misschien een tip om de horloges wel eerst even te passen als je de knoop wilt gaan doorhakken :wink:

Ja de BlackBay was eigenlijk niet in me opgekomen. Was voor mij niet de meest voor de hand liggende keuze, maar hoe meer ik er naar kijk, dest te aantrekkelijker ik m vind.

Ik zit ook aan een PO te denken. Voordat je aan andere modellen denkt… weet je al of je voorkeur uitgaat naar een 42mm of 45,5mm?

hmm, ik heb nog wel een érg mooie Omega PO (Liquid Metal) te koop staan, word wel een kwestie van nog even doorsparen

klokje staat in 't verkoopgedeeltje
heb je zo’n horloge ooit in 't echt gezien dan moet je wel om zijn!

Hoppa, we hebben beslist én aangeschaft!

Omega seamaster PO big size van 2010…
Gekocht hier op het forum. Thanks jeroen.

Maar wat een gave klok zeg. Raak er niet op uitgekeken.

Ik zal spoedig foto’s maken.

Groet,

Frosty Schreef:

Hoppa, we hebben beslist én aangeschaft!

Omega seamaster PO big size van 2010…
Gekocht hier op het forum. Thanks jeroen.

Maar wat een gave klok zeg. Raak er niet op
uitgekeken.

Ik zal spoedig foto’s maken.

Groet,

Hihi, we weten best hoe ie eruit ziet, maar foto’s zijn altijd welkom. Proficiat!

Goede keuze lijkt me! Ben zelf alleen ooksteeds nieuwschieriger aan worden naar een Tag heuer calibre S…

Gefeliciteerd…volgens mij heb je een oude bekende van me gekocht.
Top klok btw.

Van harte proficiat!

Ben blij (en gerust ;)) dat je hem mooi vindt :D!