Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Een van deze toch maar eens gaan proberen denk ik…

16 likes

Ga je 'm bestellen daar? Ik heb nog een unieke kortingscode van horloge.nl waar ik niks mee doe, als je wilt mag je hem wel hebben.

1 like

Er is nu wegens blackfriday 20% korting op, ik ga hem bestellen zodra de blauwe weer op voorraad is.
De code mag je natuurlijk wel naar mij pb’ en, als die korting beter is dan de 20%.
Mocht ik het niet (kunnen) gebruiken dan stuur ik de code wel weer naar jou terug.

Bedankt voor je aanbod!

1 like

Mijn code is voor 10% korting, ik weet alleen niet of je kunt combineren. Ik heb die code gekregen nadat ik een foutje op hen site gemeld heb.

1 like

Nee combineren lukt niet, ik had 2 horloges in de mand liggen, en hij haalt meteen de andere code weg, helaas…

Dat is sportief van ze :+1:

1 like

Grijs/wit! Ben benieuwd naar je bevindingen!

1 like

Moeilijk. Beide lijken niet verkeerd, maar echt een die je eerst om moet hebben denk ik.

1 like

Heb ze gezien in Düsseldorf, erg mooi. Helaas niet om gehad…

Dat is precies waar ik ze hoop te bekijken volgende maand. Wempe? Hadden ze wat op voorraad?

Ik heb ze zelf op de beurs daar gezien, maar ik meen ze paar maanden eerder inderdaad bij Wempe gezien te hebben, maar pin me er niet op vast…

1 like

Ik zit al weer een paar weken met deze in mijn hoofd. Enkel een beetje bang dat die wel groot zal uitvallen op mijn pols.

5 likes

Ik begrijp Panerai niet. Van de cushion shape tot het formaat. Tis zo’n lomp ding…

1 like

Ik snap het niet dat ik er over blijf denken. Ik had heel lang dezelfde reactie: veel te groot, ziet er bizar uit. Maar de laatste tijd heb ik het kennelijk wat gehad met mijn meer conventionele horloges.

1 like

Je hebt wel een van de meest understated Panerai uitgekozen. Van alle begrijp ik deze modellen het best.

Heb je er ooit een opgehad?

Wou het dit weekend doen, maar door de drukte in de stad heb ik het gelaten. Zal voor een andere keer zijn.

Intussen zie ik wel of het uit m’n hoofd geraakt :sweat_smile:

WHOOAAWWWWW

Serieus dit vind ik één van de aller- aller- ALLERMOOISTE horloges.

1 like


Ik had laatst de grijze variant om en de witte chrono.

Als deze witte wijzerplaat hetzelfde is, heeft hij onder een bepaald licht een zilveren/metallic gloed. Dat was cool.

Ik vond het verder wel complete APRO rip-offs.

2 likes

Vind je deze mooier dan de AP RO? Of is er een andere reden om voor deze te gaan tov de AP? (ik heb geen idee hoe ze vergelijken qua prijs maar qua uiterlijk lijken ze toch wel erg veel op elkaar)

De Laureato is inderdaad een model dat qua vormgeving in het rijtje Royal Oak, Patek Nautilus, Vacheron Overseas. Welke nu eigenlijk het eerste was weet haast niemand meer. De Laureato stamt uit 1975.

De AP is duur en krast gemakkelijk. En iedereen die op niveau voetbalt wil hem tegenwoordig…

4 likes

De Royal Oak is uit 1972 dacht ik.

Over cijfers gesproken;
Ik raad je de 15450st aan :wink::grin:

1 like