Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Deel I: Wat had je willen dragen vandaag? Deel I

Het vorige deel werd zojuist automatisch gesloten nadat ik reageerde. Dus hier kunnen we verder.

12 likes

Deze graag…hopelijk over een paar dagen binnen…:ok_hand:

28 likes

Toch weer apart…werd er pas op gewezen dat topic’s automatisch sluiten bij 20.000 posts en deze gaat al bij 10.000… :roll_eyes::grin:

3 likes

Ja beetje apart… Wat dragen wij vandaag werd ook abrupt gesloten.

1 like

jip…bij 17.000 ofzo…ah ja ik kan deze weer volgen :+1::grin:

1 like

Deze Strapcode Retro Razor wel!!

Zojuist ontvangen :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::heart_eyes::heart_eyes:

Moet nog wel even een paar dagen wachten op het horloge waarvoor deze is aangeschaft

8 likes

@tompj steekt me aan met z’n besmettelijke JLC virus :smirk:

https://production-fratellowatches.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/Jaeger-LeCoultre-Master-Ultra-Thin-Perpetual-9512-1.jpg

31 likes

Oh ja! Die is magnifiek!

1 like

Vind het jammer dat ze volgens mij (bijna) allemaal in 39mm komen… Zou een moord doen voor een moderne JLC in 36! 🥺

1 like

In mijn [SOTC] topic kwam de aquaracer even ter sprake. In dat geval…

18 likes

Prachtig. Alleen die datumloop had voor mij niet gehoeven. Ik kan er maar niet aan wennen😕

2 likes

Die vind ik juist enorm sexy :slight_smile:

1 like

Kijk regelmatig naar deze … die details! :heart_eyes:


23 likes

Gewoon doen, om na drie dagen er achter te komen dat je toch een Explorer II zou willen (met rode datum).

:wink:

19 likes

1 rammelband in de collectie is voldoende :slight_smile: Al zou die rode datum wel veel goeds maken! :heart_eyes:

:joy:

Eens!

2 likes

Refererend naar vorige topic: ik kreeg het er niet warm van.

6 likes

Halp mi aan deze plaat. De winnende tip krijgt wat cools, oprecht. I’ll make it special :sunglasses:

5 likes

Ga je weer op de crowd-source tour? :slight_smile:

1 like

Kunnen we je enthousiast maken met de zwarte versie op groene band? Op rubber is dit voor mij in ieder geval een leuke zomerse retro beater :sunglasses:

9 likes