Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Nooit gedacht dat ik een Rolex ging posten, maar hier komt ie! Zwart of wit? :thinking:


20 likes

IRL komt de glanzend zwarte sunburst nog net wat meer tot zijn recht vind ik.

1 like

Ik zeg wit. :slight_smile:

2 likes

Voor mij, maar dat is persoonlijk en omdat ik die kleur nog niet heb, de witte variant!

1 like

Ik heb zelf gekozen voor wit omdat ik die kleur frisser vind. Zwart is ook mooi maar in mijn ogen wat chiquer, doet de wijzerplaat optisch ook iets kleiner ogen. Uiteindelijk is smaak altijd persoonlijk. Tien mensen kunnen zeggen wit maar als jij zelf de zwarte mooier vindt dan lijkt de keuze me duidelijk.

13 likes

9 likes

Hoi, prachtig horloge deze sla019,
Ben zelf ook op zoek, wil er zelfs mijn rolex no date voor wegdoen.
:+1::grinning:

Oef
wat mij betreft dé mooiste Rolex. :+1: Mijn voorkeur ligt bij de witte versie maar zwart is ook fantastisch.

Goeie keus Jasper
either way :ok_hand:

4 likes

Gepast, of toch een gelijkaardig model. Nog steeds niet zeker van het formaat. Ik vind het een prachtig ding maar het is toch enorm groot :joy:

4 likes

Een volledig gouden DJ36.
b.v.

3 likes

Zwart !

1 like

Ik ben gefascineerd door deze, de laatste week pakweg. Is wel een aderlating, en heb niet veel (meer) om te verkopen voor watch-funds
 Ik ben een beetje bang dat ik “underwhelmed” zou zijn IRL. Maar dat kan beide kanten op.

Pic van de site van Crownguard. Die crownguards heeft het horloge dus zelf juist niet
 :slight_smile:

10 likes

Waar woon je ergens? Anders mag je de mijne wel een keer proberen

2 likes

010! Erg aardig aanbod. Eerste blik doet veel. Op m’n gejatte DJ1601 was ik meteen verliefd toen ik 'm voor het eerst overhandigd kreeg. PB anders maar. :smiley:

Sinds de eigen calibers er in zitten, neem ik ze een stuk serieuzer.

Peter, ik heb m zelf, dus als je wilt passen?

1 like

Laten we dan afspreken in de Starbucks op het Rokin :rofl:.

010 is een beetje uit de richting. Toch maar ergens anders proberen dan, dan weet je wat

1 like

Eddy woont dichter bij! :+1: Toch bedankt!

4 tegen 2 voor wit, zomerse jongens die HF’ers :rofl: Kan ik wel inkomen, de witte is inderdaad wat frisser en zou beter aanvullen op mijn Speedy en BB58. Alleen vind ik de zwarte net wat meer onder de radar, my kind of watch :thinking:

Prachtige wristshot! :+1: Optisch kleiner kan ik me voorstellen, is meestal zo he. Sjieker vind ik opmerkelijk, misschien door de sunburst?

Ik heb alle tijd, dus ik laat het nog wat bezinken :smile:

1 like

Ik heb zowel de 58 als de GMT naast elkaar gepast en de GMT is toch een zware, grote jongen :wink:. Als je daartegen kunt, is’t echt een topper! Succes met de zoektocht!

1 like

De 58 is qua wijzerplaat wel net iets fraaier. En veelgehoord is natuurlijk dat je hier uiteindelijk altijd de “real deal” GMT zult willen hebben. Maar dat gaat hier niet meer gebeuren vrees ik


1 like