Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik zou met dit horloge een heel lange tijd tevreden zijn

22 likes

Erg mooi, enkel vind ik de band net te veel van het goede.

Heb jij precies dit model @Bidle ? Maar dan draag je ‘m op leer en rubber? Is ‘ie 38,5mm zonder kroon?

18 likes

Nu de BB58 is gereserveerd wil ik hem dragen natuurlijk, maar deze blijft maar spoken. Baal een beetje dat ik de trekker niet heb overgehaald toen ik hem van Metin kon kopen :cry:

12 likes

Gisteren gepast! Erg gaaf maar ook weer heel fout.

1 like

Klopt, maar de laatste paar maanden enkel op rubber. Beide staat prima,… vind ik.

Maat is volgens mij 37mm

13 likes

Dat goud geeft juist wat kleur :+1:t2:

2 likes

Is TwoTone light, kan deze prima hebben toch @Vinbiz ?

1 like

Op staal ook wel gaaf hoor! Alleen een list van 9.2k eb grijs makkelijk vanaf 5500 :joy:

4 likes

Ik vind de combinatie TT light met zwart rubber erg chique!

3 likes

Sws is dat model op rubber een succes! Zit echt heerlijk op de pols en past in het design!

3 likes

Ik ook :ok_hand:t2: Staal maakt m wat te lomp denk ik

1 like

ZRC

2 likes

Staat perfect volgens mij inderdaad.
Niet fout.

7 likes

Inderdaad, het lijkt me zeker geen “in your face” geelgoud Rolex TT. Meer rosé toch? Ook minder oppervlak waardoor het minder opvalt denk ik zo.

2 likes

Klopt. Dit is de rosé. Er is ook een variant met geel goud. Dat vind ik wat harder.

1 like

Ik denk dat jij de beste keuze hebt gemaakt. Lijkt wel wat groter te dragen qua L2L / diameter dan de oude 41 mm. variant?

1 like

Klopt. Hij is 42mm en lug to lug is ook iets toegenomen. Maar kan goed omdat de band er mooi in valt en gelijk meeloopt.

1 like
2 likes