Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ga je me bashen?
:unamused:


Japans handgemaakt met Zwitsers binnenwerkje

6 likes

Er staat er een op MP te koop voor een niet al te gekke prijs. Maar geen B&P en dat is dan eigenlijk wel een afknappen voor mij bij een modern horloge in deze prijsklasse :neutral_face: Wel een unit dit, poah.

3 likes

Jaap heeft er 2 op z’n site staan :+1:

Ik zie het precies dezelfde ook. In nette staat en compleet maar ook 2x zo duur haha. :upside_down_face:

1 like

Maar dan weet je wel zeker dat het ok is. :+1: Staat zal ook beter zijn…en compleet met B&P.

1 like

Ja maar je weet ook dat je gaat afschrijven en er mee moet lopen leuren. Het zou voor mij een leuk probeersel zijn maar het zijn niet de meest courante modellen zo leert een blik op de horlogemarkt. Ik hou me ogen open voor een complete astron tegen een scherpe prijs. :wink:

2 likes

Absoluut waar.

1 like

Wil binnenkort toch eens langs gaan om te kijken. Zit er serieus aan te denken om een bespoke te gaan bespreken :drooling_face:

https://holthinrichswatches.com/images/holtin_gallery/originals/holtin-2019-02-27-093037_2019_02_27_093037.jpg

11 likes

801-zm-98 (1)Deze voor vandaag, of elke andere dag.

4 likes

Ik heb deze op rubber omgehad met staal/rosegouden kast. Best gaaf!

1 like

Allebei mooi, maar toch zeker wel de Lange!

Veel mooier afgewerkt, met name het uurwerk. Dat is domweg niet te vergelijken met de mechanische afwerking van JLC.

3 likes

Ik heb je gevlagd voor onjuist hekjes-plaatsen. Hekjes plaatsen doe je maar in je tuin!

Uiteraard niet echt gevlagd.

1 like
3 likes

Deze had ik vandaag graag willen dragen (hopelijk snel)

6 likes

Deze Seiko quartz, maar hij is nu dood - zuipt een nieuwe batterij leeg in minder dan twee uur. Het was een goedkoop ding, ergens rond het jaar 2000 gekocht bij een Seiko dealer in Rio de Janeiro toen ik met spoed een dress watch nodig had. Gewoonlijk kun je daar beter helemaal geen horloge dragen, hoogop een goedkope plastic Casio - maar zelfs dan willen ze 'm soms nog van je pols rukken.

Dit model werd lokaal geproduceerd / geassembleerd in de Seiko fabriek te Manaus. Het “5” logo heeft m.i. niks te zoeken op deze quartz, maar blijkbaar nam men het daar niet zo nauw.

20 jaar doen met een goedkoop quartz horloge, ik klaag niet.

4 likes

Na het dragen van mijn Glashütte zou ik deze wel eens willen proberen. Ik ben ergens bang dat hij te dik is maar dat moet je echt op de pols zien en voelen denk ik.

7 likes

Een crisp Explorer zou wel gaaf zijn!

14 likes

2 likes

Que?

1 like